اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298528
تاریخ انتشار: 1398/07/09 23:08
یاداشت ورزشی│دکتر آرین حاتمی غریبوند
اعضای محترم هیئت مدیره قطعا خود بهتر می دانید که تاریخ انقضای شما به پایان رسیده است و شما توانی جهت جذب اسپانسرها نداشتید

عصرجهان؛ دکتر آرین حاتمی غریبوند نوشت: در حالیکه تمام فعالیت های تیم نفت مسجدسلیمان در موضوع جذب اسپانسر با چند عکس اینستاگرامی تبلیغاتی بدون هدف و دستاوردی به پایان رسید و عیار هیات مدیره ی کارمندی شرکت نفت مشخص شد و کفگیر مدیران هزینه به ته دیگ خورد از  دکتر شریعتی استاندار استدعا داریم یک هیات مدیره فوتبالی و دارای شَم اقتصادی را انتخاب نماید تا از  دل آنها یک مدیر عامل متخصص بتواند امورات تیم را به تدبیر قوه اندیشه به پیش راند
به راستی که سوالات زیادی در ذهن هواداران نفت باقی مانده است. ۱. نتیجه در بوق کرنا کردن عکس های تبلیغاتی شان با مدیران شرکت ها چه شد؟
 انتخاب مدیر بازرگانی سفارشی از سوی شما چه دستاوردی داشت؟
 نتیجه سلفی گرفتنتان با مدیران دولتی چه شد؟
 قطعا خود بهتر می دانید که تاریخ انقضای شما به پایان رسیده است و شما توانی جهت جذب اسپانسرها نداشتید و ندارید و تنها با تلاش های خستگی ناپذیر مهندس ناصری و مهندس ظاهری تاکنون تیم سرپا باقی مانده بود.
شایان ذکر است تاج رئیس فدراسیون فوتبال طی نامه ای از استاندار خوزستان خواستار رسیدگی و ارائه طریق جهت حل مشکلات تیم های نفتی فوتبال استان شد(لینک خبر)


شَم اقتصادی چیست؟
شَم اقتصادی مجموعه ای از مهارت هاست که به ما کمک ميکند یک ثروت مثبت، مستمر و مطمئن را ایجاد کنیم. صاحبان شم اقتصادی از هیچ پول میسازند و آنرا بکار می گیرند تا باز پول تولید کند.

برچسب ها:
نفت مسجدسلیمان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*