اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298545
تاریخ انتشار: 1398/07/12 14:01
بنا به شنیده ها در مجموعه ورزشی کلدوزخ همه مجوزها از جمله مجوز چاه آب فراهم میباشد اما سهم ایذه ای ها از بودجه عمرانی ورزشی تنها دیدن خبرهای خوب برای شهرستان های همجوار خود میباشد.

به گزارش رحیم آورچه خبرنگار پایگاه خبری عصر جهان؛ شهرستان ایذه یکی از شهرهای فوتبال خیز استان خوزستان و کشور محسوب میشود، شهری که بازیکنان نامدارش در تیم ملی و تیم های استقلال و پرسپولیس پایتخت هم توپ زدند، ولی اکنون تنها یک چمن فوتبال در استادیوم پیر تختی دارد که هر روز بیش از ۲۰۰۰ نفر از آن استفاده میکند.


سال هاست که دیگر این زمین پاسخگوی بازی ها و تمرین تیم ها نیست و در فصل زمستان هم به دلیل بارندگی غیر قابل استفاده است و تیم های ایذه ای که در لیگ های مختلف استان و کشور بازی میکنند باید به شهرهای همجوار کوچ کنند و از میزبانی محروم باشند چراکه چمن بازی نا مناسب است.
با توجه به پیگیری های انجام شده از طرف جامع ورزشی و فوتبالی شهرستان و در خواست آنان برای احداث زمین دوم در مجموعه ورزشی کلدوزخ چرا تا به حال اقدامی حاصل نشده است؟ مسئولین استانی چرا پیگیر این موضوع مهم نیستند؟
بنا به شنیده ها در مجموعه ورزشی کلدوزخ همه مجوزها از جمله مجوز چاه آب فراهم میباشد اما سهم ایذه ای ها از بودجه عمرانی ورزشی تنها دیدن خبرهای خوب برای شهرستان های همجوار خود میباشد.
امیدواریم مسئولین ارشد ورزش و جوانان استان پاسخگو باشند و این مشکل چندین ساله را حل نمایند، با توجه به اینکه شهر ایذه یکی از شهرهایی است که از آسیب های اجتماعی ضرر های فراوانی دیده است و نیاز جوانان این شهرستان گرایش به سمت ورزش است مسئولین به فکر این شهرستان باشند.
گفتنی است شهرستان ایذه دارای ده ها تیم در رده های مختلف سنی در لیگ های مختلف استانی و کشوری دارد که در بسیاری از مواقع به علت تایید نبودن زمین چمن از جانب داوران و هیئت برگزاری مجبور هستند در زمین قلعه تل و ...میزبان حریفان خود باشند.
این حق جهت پاسخگویی برتی مسئولین مربوطه محفوظ میباشد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*