اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298562
تاریخ انتشار: 1398/07/13 15:58
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: فاز نخست پست ۱۳۳ کیلو ولت شهرستان چرام دارای بیش از ۵۰ مگاولت آمپر ظرفیت دارد.وی ارزش سرمایه گذاری فاز نخست این طرح را نیز افزون بر ۱۳۰ میلیارد ریال و میزان سرمایه گذاری و اعتبار مورد نیاز برای فاز دوم آن را نیز حدود ۴۸۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، رضا اردکانیان وزیر نیرو در ادامه سفر یک روزه خود به کهگیلویه و بویراحمد فاز نخست پست ۱۳۳ کیلو ولت برق چرام را افتتاح کرد و کلنگ فاز ۲ و خط دائم برق این شهرستان را به زمین زد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز شنبه در این آیین، ارزش سرمایه گذاری این طرح را افزون بر ۶۸۰ میلیارد ریال عنوان کرد
حسین کلانتری تصریح کرد: فاز نخست پست ۱۳۳ کیلو ولت شهرستان چرام دارای بیش از ۵۰ مگاولت آمپر ظرفیت دارد.
وی ارزش سرمایه گذاری فاز نخست این طرح را نیز افزون بر ۱۳۰ میلیارد ریال و میزان سرمایه گذاری و اعتبار مورد نیاز برای فاز دوم آن را نیز حدود ۴۸۰ میلیارد ریال عنوان کرد.
 کلانتری همچنین با اشاره به آغاز عملیات اجرایی  فاز دوم پست دائم برق شهرستان چرام گفت: این طرح ظرف ۲ سال به بهره برداری کامل می رسد.
 شهرستان چرام با بیش از ۲۳هزار نفر جمعیت یکی از شهرهای هشت گانه کهگیلویه و بویراحمد است.
وزیر نیرو امروز شنبه به منظور افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح در حوزه های آب و برق و بازدید و بررسی وضعیت این صنعت به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است.
اردکانیان صبح امروز از طریق فرودگاه اهواز و ورود به شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی با استقبال حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد و بازدید از طرح ۱۳۲ کیلو ولتی شهرستان بهمئی سفر یک روز خود را به این استان آغاز کرد.

 

بیشتر بخوانید:

بازديد وزیر نیرو از پروژه‌ در حال احداث پست برق بهمئی و خط انتقال برق ۱۳۲ كيلوولت شاهد- بهمئی/گزارش تصویری
استاندار در حاشیه بازدید وزیر نیرو ابراز داشت: ارزش سرمايه گذاری طرح پست برق بهمئی و خط انتقال برق ۱۳۲ كيلوولت بهمئی ۶۸۰ ميليارد ريال است و این طرح با پيشرفت فيزيكي ۵۲ درصدی قرار است که بهار سال آينده مورد بهره‌ برداری قرار گیرد.

------------------------------------

فاز نخست شبکه جمع آوری فاضلاب سی سخت به بهره‌برداری رسید
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این آئین اظهار داشت: این طرح شامل ۱۸ کیلومتر شبکه جمع اوری فاضلاب در قطر های ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلی متر، ۱.۷ کیلومتر خط انتقال به قطر ۵۰۰ میلی متر و واگذاری یک هزار و ۲۵۴ انشعاب فاضلاب خانگی است.

------------------------------------
بهره‌برداری از فاز نخست شبکه جمع آوری فاضلاب سی سخت با حضور وزیر نیرو
استاندار: امروز با حضور وزیر نیرو ۱۱ پروژه زیرساختی این شرکت از جمله با اعتباری بالغ بر ۳ هزار میلیارد ریال در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح یا عملیات اجرایی آنها شروع شده است.
------------------------------------

 دیدار وزیر نیرو و استاندار کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان

 

------------------------------------
کلنگ زنی پست و خط برق ۱۳۲ کیلو ولت دژکوه سوق و شهرستان لنده با حضور وزیر نیرو


استاندار کهگیلویه و بویراحمد  تقویت افت ولتاژ و جلوگیری از قطعی مکرر برق این مناطق و جلوگیری از افت فشار برق را از مهمترین مزایای طرح پست و خط برق ۱۳۲ کیلو ولت دژکوه سوق دانست.

------------------------------------
عِتاب و خَطاب وزیر نیرو به مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد/شاید نمی‌دانید وظایفتان چیست؟/نیازی به گزارش شما نیست

رضا اردکانیان وزیر نیرو در نشست شورای اداری با انتقاد از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: شما نیامده‌اید که بگوید چه دارید، بلکه باید از مشکلات و نداشته‌هایتان صحبت کنید و راه‌حل ارائه دهید که این مشکلات چگونه حل می‌شوند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*