اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298564
تاریخ انتشار: 1398/07/13 17:33
استاندار: امروز با حضور وزیر نیرو ۱۱ پروژه زیرساختی این شرکت از جمله با اعتباری بالغ بر ۳ هزار میلیارد ریال در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح یا عملیات اجرایی آنها شروع شده است.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، با حضور وزیر نیرو ،استاندار و جمعی از مسئولان فاز اول پست دنا و بهره برداری از ترانس سوم پست مختار به بهره برداری رسید
آیین افتتاح فاز اول پست ۱۳۲ کیلو ولت دنا و بهره برداری از ترانس سوم کیلو ولت مختار شرکت برق منطقه ای خوزستان در شهر یاسوج کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر نیرو انجام شد.
 ارزش سرمایه گذاری این پروژه ها را ۲۶۰ میلیارد ریال اعلام کرد.
فاز اول طرح دائم پست ۱۳۲ کیلو ولت دنا ۲۷ مگاولت آمپر دارد و هدف از اجرای پروژه تامین برق مطمئن و افزایش ظرفیت شبکه برق در شهرستان یاسوج است.
استاندار گفت: در پست ۱۳۲،۲۰ کیلو ولت مختار نیز یک دستگاه ترانس به ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر نصب شده که باعث افزایش ظرفیت تامین انرژی برق مورد نیاز شهرستان های یاسوج و سی سخت می شود.
استاندار تاکید کرد: امروز با حضور وزیر نیرو ۱۱ پروژه زیرساختی این شرکت با اعتباری بالغ بر ۳ هزار میلیارد ریال در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح یا عملیات اجرایی آنها شروع شده است.

بیشتر بخوانید:

بازديد وزیر نیرو از پروژه‌ در حال احداث پست برق بهمئی و خط انتقال برق ۱۳۲ كيلوولت شاهد- بهمئی/گزارش تصویری
استاندار در حاشیه بازدید وزیر نیرو ابراز داشت: ارزش سرمايه گذاری طرح پست برق بهمئی و خط انتقال برق ۱۳۲ كيلوولت بهمئی ۶۸۰ ميليارد ريال است و این طرح با پيشرفت فيزيكي ۵۲ درصدی قرار است که بهار سال آينده مورد بهره‌ برداری قرار گیرد.

------------------------------------

افتتاح فاز نخست پست ۱۳۳ کیلو ولتی چرام با حضور وزیر نیرو
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: فاز نخست پست ۱۳۳ کیلو ولت شهرستان چرام دارای بیش از ۵۰ مگاولت آمپر ظرفیت دارد.وی ارزش سرمایه گذاری فاز نخست این طرح را نیز افزون بر ۱۳۰ میلیارد ریال و میزان سرمایه گذاری و اعتبار مورد نیاز برای فاز دوم آن را نیز حدود ۴۸۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

------------------------------------
فاز نخست شبکه جمع آوری فاضلاب سی سخت به بهره‌برداری رسید
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این آئین اظهار داشت: این طرح شامل ۱۸ کیلومتر شبکه جمع اوری فاضلاب در قطر های ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلی متر، ۱.۷ کیلومتر خط انتقال به قطر ۵۰۰ میلی متر و واگذاری یک هزار و ۲۵۴ انشعاب فاضلاب خانگی است.

------------------------------------

دیدار وزیر نیرو و استاندار کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان




کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*