اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298577
تاریخ انتشار: 1398/07/14 00:29
در چارچوب بازی‌های هفته هفتم لیگ آزادگان، ۹ بازی برگزار شد که در پایان شاگردان فرهاد کاظمی در تیم بادران تهران به صدر جدول بازگشتند.

عصرجهان-در چارچوب بازی‌های هفته هفتم لیگ دسته یک، تیم فوتبال مس رفسنجان با نتیجه ۱-۱ برابر آرمان گهر سیرجان متوقف شد، آلومینیوم اراک نیز که میزبان نیروی زمینی بود با نتیجه ۱-۲ برابر میهمان ته جدولی خود متحمل شکست غیر منتظره‌ای شد.  

شاگردان یونس باهنر نیز در بازی خانگی برابر استقلال خوزستان به تساوی ۱-۱ رضایت دادند تا علم و ادب تبریز در پایان هفته هفتم، نخستین امتیازش را در فصل جدید کسب کند.  

ملوان هم  در ادامه ناکامی‌های خود با نتیجه ۰-۱ برابر میهمان خود گل ریحان البرز شکست خورد تا سومین باخت احمدزاده در سومین تجربه مربیگری او در فصل جدید رقم بخورد و ملوان با تنها ۲ امتیاز در رده هفدهم جدول قرار بگیرد

خوشه طلایی نیز نتوانست برابر مس کرمان به پیروزی برسد و در پایان به تساوی ۰-۰ رضایت داد. فجر سپاسی با نتیجه ۱-۱ برابر رایکا متوقف شد. اما بادران تهران از لغزش دیگر مدعیان نهایت استفاده را برد و با پیروزی ۰-۱ برابر قشقایی بحران زده و بر حسب تفاضل گل بهتر به صدر جدول رسید. البته به جز بادران تیم‌های مس رفسنجان، خوشه طلایی و گل ریحان البرز هم ۱۵ امتیازی هستند و در هفته آینده شانس رسیدن به صدر جدول را دارند.

با نتایجی که در بازی‌های امروز رقم خورد، رقابت میان تیم‌های بالای جدولی بیشتر شد تا جایی که در پایان بازی‌های هفته بعد، ۶ تیم می‌توانند صدرنشین باشند.

نتایج بازی‌های هفته هفتم لیگ آزادگان به شرح ذیل است: 

شهرداری تبریز ۱ - ۱ استقلال خوزستان

رایکا بابل ۱ - ۱ فجر سپاسی

داماش گیلان ۰ - ۰ نود ارومیه

ملوان ۰ - ۱ گل ریحان البرز

قشقایی شیراز ۰ - ۱ بادران تهران

سرخپوشان پاکدشت ۴ - ۰ سپیدرود رشت

آلومینیوم اراک ۱ - ۲ نیروی زمینی

مس کرمان ۰ - ۰ خوشه طلایی ساوه

آرمان گهر ۱ - ۱ مس رفسنجان

م/باشگاه خبرنگاران



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*