اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298590
تاریخ انتشار: 1398/07/15 19:48
۶۵ طرح روستایی و عشایری در استان کهگیلویه و بویراحمد با فرمان اسحاق جهانگیری و از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس به بهره‌ برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، همزمان با شش استان کشور و به مناسبت ۱۵ مهرماه روز بزرگداشت روستا ۶۵ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیارد ریال با فرمان اسحاق جهانگیری و از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با استاندار در سطح مناطق روستایی و عشایری کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری رسید
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در آیین بهره برداری این طرح ها در منطقه روستایی خلف آباد از توابع شهرستان بویراحمد مجموع اشتغالزایی این ۶۵ طرح اقتصادی و عمرانی در روستاهای این استان را به صورت مستقیم و غیرمستقیم به ترتیب ۱۹۳ و ۲۰۰ نفر عنوان کرد.
وی یادآور شد: میانگین سرمایه گذاری برای اجرای هر یک از یان طرح ها افزون بر پنج میلیارد ریال بوده است.
کلانتری تصریح کرد: از این تعداد ۲۸ طرح اقتصادی و ۳۷ مورد نیز عمرانی بوده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: از محل اعتبارات تبصره ۱۸ و ۱۶ و همچنین ماده ۱۰ و ۱۲ برای روستاهای خسارت دیده ناشی از زلزله و سیل و حتی سایر ظرفیت های قانونی و بودجه ای از جمله کمک های فنی و اعتباری اعتبارات قابل توجهی برای عمران و آبادانی روستاهای این استان انجام شده است.
طرح پرورش قارچ دکمه ای با سرمایه گذاری افزون بر ۲۵ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۸ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم و همچنین تولید سالانه افزون بر ۲۱۰ تن از جمله طرح های مهم روستایی و عشایری در استان کهگیلویه و بویراحمد بود که به نمایندگی از ۶۵ طرح افتتاح شد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*