اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298627
تاریخ انتشار: 1398/07/17 23:40
سید "باقر موسوی" همچنین در این نشست با انتقاد از عملکرد "وکیلی" و اظهارات نزدیکان وی حمایت از وی را بشدت رد کردند .

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان؛ جلسه ۱+۵ اصلاح طلبان "بویراحمد و دنا"  در باغ لاله "پونک" تهران شب گذشته برگزار شد .گزارش های واصله از این نشست حاکی از آن است که در این دیدار چالشی و بسیار جدید مباحث مربوط به انتخابات "بویراحمد و دنا" و موضع گیری سید "باقر موسوی" مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .


این گزارش تصریح دارد که در این جلسه که با حضور پنج نفر از اصلاح طلبان ذی نفوذ ” بویراحمد و دنا ” و سید "باقر موسوی جهان آباد" در باغ "لاله" پونک تهران برگزار شد نحوه ورود اصلاح طلبان به انتخابات اسفند ماه بویژه حمایت سید باقر موسوی از کاندیدای نهایی مورد تبادل نظر قرار گرفت .
منابع موثق از این دیدار گزارش داده اند که برخی حاضران در این نشست از حمایت ضمنی سید "باقر موسوی" از احدی از کاندیداهای احتمالی "بویراحمد و دنا" بشدت انتقاد کرده و معتقد بودند که "اردوان ایزدپناه" توانایی بسیج کردن آراء مردم این حوزه انتخابیه را ندارد و میان مردم شناخته شده نیست .
همچنین گزارش داده اند که موضوعات رد و بدل شده چنان جدی و چالشی مطرح شده است که در پاره ای موارد به تهدید موضعگیری علیه همدیگر هم انجامیده است .
گزارش های دریافتی این دیدار مهم و محرمانه حاکی از آن است که سید "باقر موسوی" در این نشست دلایل خود را برای حمایت از "ایزدپناه" اعلام کرده اما برخی موارد مطرح شده از سوی تعدادی از پنج نفر حاضر دراین نشست را در این خصوص نیز پذیرفته است .همچنین گزارش داده اند که سید "باقر موسوی" به درخواست چندنفر از حاضران این نشست برای حمایت از "محمد علی وکیلی" کاندیدای احتمالی "بویراحمد و دنا" بشدت پاسخ رد داده و عنوان کرده است بگفته برخی نزدیکان وی ، کاندیداتوری وی در بویراحمد و دنا برای آنها ناخوش آیند و او نباید در بویراحمد نامزد انتخابات شود چه دلیلی برای حمایت از او وجود دارد ؟!سید "باقر موسوی" همچنین در این نشست با انتقاد از عملکرد "وکیلی" و اظهارات نزدیکان وی حمایت از وی را بشدت رد کردند .
وی همچنین پذیرفته که پنجشنبه هفته جاری ۱۸ مهرماه در سفری به یاسوج از نزدیک با مردم مناطق مختلف "بویراحمد و دنا" دیدار و برآورد ضمنی از پایگاه اجتماعی کاندیداهای احتمالی اصلاح طلبان در این حوزه انتخابیه داشته باشد .
گفته می شود این سفر تاثیر بسزایی در اتخاذ تصمیم نهایی سید "باقر موسوی" برای معرفی کاندیدای نهایی اصلاح طلبان ” بویراحمد و دنا ” خواهد داشت
منبع:آفتاب زاگرس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*