اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298629
تاریخ انتشار: 1398/07/18 00:53
درخواست جمعی از فرهنگیان دیشموک از استاندار محترم استان و مدیرکل محترم آموزش و پرورش ؛ صدای ما را میشنویدو استدعا میکنیم بررسی کنید ، اینجا شبیه فرهنگی فرهیخته با ما رفتار نمیشود.

عصرجهان-جمعی از فرهنگیان بخش دیشموک در دیدار با فرماندار کهگیلویه و جناب آقای یاری معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان از تبعیض و بی قانونی در آموزش و پرورش دیشموک سخن به زبان آورده و اذعان داشتند ؛ اینجا شبیه فرهنگی فرهیخته با ما رفتار نمیشود.
 چند نفر از معلمان دیشموک به نمایندگی از بقیه حاضران صحبت کردند و بیان نمودند که در انتقال معلم از دیشموک به دیگر شهرستانها تبعیض قائل می‌شوند و معاون آموزش این اداره از فاکتورهایی غیر از قانون مداری استفاده میکند.
لازم بذکر است ؛ بارها فرهنگیان اعتراض خود را نسبت به بعضی اقدامات و مشکلات موجود در اداره به گوش مسئولین رساندند اما کسی جوابگو نبود آیا حق فرهنگیان است  که به خواسته آنها توجه نشود یا اعتراضات بجا نبوده و نیست ؟!
گفتنی است ؛فرهنگیان معترض در حضور فرماندار محترم و جناب آقای یاری معاون محترم مدیر کل آموزش و پرورش؛ بیشتر از تفاوت و تبعیض وقوم گرایی، عدم انگیزه و بدرفتاری با فرهنگیان سخن گفتند و  نگرانی فرهنگیان از خود رایی مدیر اداره و  توجه نکردن به خواسته های خویش بوده که  فرماندار و معاون مدیر کل  قول پیگیری دادند و گفتند پیگیری میکنیم.
باید اذعان بداریم توجه نکردن به خواسته فرهنگیان خود یک نوع  آسیب هست و امیدواریم واقعاً این امر مورد بررسی قرار بگیرد.
شنیده شده که  دانش آموزان روستاهای  سردو و اسفندان بعد از گذشت ۱۷روز  از سال تحصیلی هنوز دبیر زبان ندارند که امیدواریم صحت نداشته باشد .
در پایان  فرهنگیان از مدیرکل محترم و اخلاق مدار استان کهگیلویه و بویراحمد و استاندار محترم استان جناب آقای کلانتری و دیگر متنفذین استانی در امر آموزش  و پرورش درخواست پیگیری داشتند و  انشاءالله که هر چه زودتر تدابیری اتخاذ شود تا دیگر شاهد اعتراضات از این قبیل در عرصه علم و دانش نباشیم.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*