اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298660
تاریخ انتشار: 1398/07/21 21:48
نخستین جشنواره ملی دیوار نگاری استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی شهرداری یاسوج با ۳۷۹ اثر از ۸۸ هنرمند برجسته کشوری آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بازدیدهای امروز خود از چند مرکز گردشگری و خدمات رفاهی و تفریحی یاسوج با حضور در برخی مناطق شهر از روند اجرای جشنواره دیوار نویسی دیدن کرد.


حسین کلانتری این حرکت را مثمر ثمر و اثر بخش دانست و گفت: زیباسازی،توجه ویژه به مبلمان شهری، ایجاد نشاط و طراوت در جامعه و جلوه های سمعی و بصری از اهداف و نتایج ارزشمند این جشنواره هست.
استاندار ضمن تقدیر از هنرمندان سایر استانها که با استقبال و حضور در این جشنواره به دنبال زیباسازی شهر هستند افزود: به تصویر کشیدن بخشی از هویت و فرهنگ این مردم و در معرض دید عموم قرار دادن، تلاش برای ماندگاری این فرهنگ غنی و عظیم است.
کلانتری خاطرنشان کرد: امیدواریم سایر شهرداری های استان با الگوپذیری از این حرکت درست سعی در زیباسازی وبا نشاط کردن شهرهای خود داشته باشند.
 نخستین جشنواره ملی دیوار نگاری استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی شهرداری یاسوج با ۳۷۹ اثر از ۸۸ هنرمند برجسته کشوری آغاز به کار کرد.
شرکت کنندگان در این جشنواره  از ۱۳ استان آثار خود را ارسال کردند که پس از بررسی آثار، ۲۹ اثر با رای هیات داوران انتخاب و به عنوان آثار برگزیده معرفی شدند.
قرار هست در پایان از ۴ اثر برتر این جشنواره طی مراسمی تقدیر شود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*