اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298726
تاریخ انتشار: 1398/07/26 15:57
لازم به ذکر می باشد هر گونه نقد و مشکلی درزیرسازی و آسفالت و نداشتن جدول در بعضی کوچه به بنده حقیر برمیگردد و ارتباطی به هیچگونه نهاد و سازمان دیگری ندارد و تمام نقد ها را بر دیده منت میپذیرم.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، جعفر محمدی فر دهیار مالملا شهرستان لنده با صدور پیامی از مجموعه بنیاد مسکن استان و شهرستان، فرماندار، شورای اسلامی روستا، فرمانداران سابق، معاون فرماندار، بخشدار مرکزی بابت قرار گرفتن آسفالت روستاهای مالملا و سرآسیاب در ردیف بودجه سال ۹۸ تقدیر و تشکر کرد


متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
خداوند متعال را همواره حاضر و ناظر کار خود بدانید و خدمتی را که مردم بر دوش شما نهاده اند به عبادتی بزرگ موجب تقرب به خداوند مبدل نمایید."مقام معظم رهبری"
چه غرور آفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری در سنگر خدمت به مردم و در جهت تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی خالصانه از هیچ کوششی دریغ ننموده و با پذیرش غم و شادی و با توکل به ایزد منان و کوله باری از تجربه از جان و مال خود برای رفاه حال مردم می کوشند.
بدینوسیله برخود لازم میدانم به نمایندگی از مردم خوب و فهیم روستای مالملا از تلاش،نگاه و دیدگاه خاص  همه ی عزیزانی که برای آسفالت کوچه ها و معابر روستا قدمی برداشتند تقدیر و تشکر کنم.
از مجموعه بنیاد مسکن استان و شهرستان در راس مدیرکل محترم جناب دکتر جنتی، مهندس ربانی و مهندس رضاپور، از جناب دکتر کریمی نژاد و مهندس مرادی فرماندار و بخشدار سابق و جناب مهندس شفاهی معاون فرماندار، مهندس پرندوار بخشدار محترم مرکزی تقدیر و تشکر میکنم و همچنین از فرماندار محترم جناب آقای مهندس موسوی که الحق و الانصاف اگر زحمات و پیگیری های ایشان نبود آسفالت روستاهای مالملا و سرآسیاب جز ردیف بودجه سال ۹۸ قرار نمیگرفت به صورت ویژه قدردان ایشان میباشم. از شورای اسلامی روستا که در تمام کارهای روستا پابه پای بنده بودند و مردم خوب و فهیم روستا که حوصله کردند و مثل همیشه ما را مورد لطف خود قرار دادند تشکر میکنم.
لازم به ذکر می باشد هر گونه نقد و مشکلی درزیرسازی و آسفالت و نداشتن جدول در بعضی کوچه به بنده حقیر برمیگردد و ارتباطی به هیچگونه نهاد و سازمان دیگری ندارد و تمام نقد ها را بر دیده منت میپذیرم.

جعفر محمدی فر
دهیار مالملا


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*