اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298727
تاریخ انتشار: 1398/07/26 16:22
سیده فریباحسینی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را تبریک گفت

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، سیده فریباحسینی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از همکاران سختکوش و محبوب تربیت بدنی به عنوان محور این برنامه ها، فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را به همه دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد،همکاران پرتلاش و محبوب تربیت بدنی، دانش آموزان عزیز و والدین ارجمند تبریک گفت


متن پیام به شرح زیر است:
به نام خدا
فَبادِروُا بِصِحَّه الاَجسام في مُدَّه الأَعمار
« در تمامی عمر برای سلامتی وحفظ تندرستی بدن های خود مبادرت نمائید»حضرت اباعبدالله الحسين(ع)
 در همزمانی هفته تربیت‌بدنی و ورزش با اربعین حسینی؛ جوانمردی، آزادگی، عدالت‌خواهی، شجاعت و فداکاری، گستره جامعه ورزش کشور را عطرآگین نموده است.
روز تربیت بدنی، روز اندیشیدن بـه روشهای توسعه و رشد وجودی انسان و معرفی الگوهای انسانیت و پهلوانی اسـت.انسان برای رسیدن بـه کمال انسانیت نیاز بـه تقویت و تربیت روح و وجود انسانی خود داردو این امر میسر نمی‌شود مگر با تربیت بدن با ورزش کـه یکی از مکملهای غذایی بدن اسـت.
الهامات برگرفته ازسياست هاي كلي نظام ، منویات مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) ،سند تحول بنيادين و دیگر اسناد بالادستی مبني بر لزوم ارتقاء سلامت دانش آموزان ، و توجه به واقعیت های سبك زندگي غيرفعال، كم تحركي ، افزايش چاقي و بيماري هايی مانند ديابت و بیماریهای قلبی عروقی و... وزارت آموزش و پرورش را بر آن داشت تا در حوزه تربيت بدني و ورزش دانش آموزي پروژه هايي را در حوزه تربيت بدني و ورزش با هدف مدرسه محوری، ارتقاء سلامت ، شادابی ، پویایی ، مشاركت جويي دانش آموزان تبيين و به مرحله اجراء بگذارد كه از آن جمله مي توان به كيفيت بخشي درس تربيت بدني ، توانمند سازی معلمان تربیت بدنی و آموزگاران پایه ، المپيادهاي ورزشي درون مدرسه اي ، ايجاد رديف اعتباري مستقل تربيت بدني و سلامت ، كانون هاي ورزشي درون و برون مدرسه اي ، حياط پویا ، مدرسه پویا،ورزش صبحگاهي ، مدرسه قهرمان و ... اشاره نمود.
ضمن تقدیر و تشکر از همکاران سختکوش و محبوب تربیت بدنی به عنوان محور این برنامه ها، فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را به همه دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد،همکاران پرتلاش و محبوب تربیت بدنی، دانش آموزان عزیز و والدین ارجمند تبریک عرض می نمایم .
بااحترام
سیده فریباحسینی
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*