اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298754
تاریخ انتشار: 1398/07/29 23:47
غلامرضا تاجگردون: مقصود صحبت در مورد قسم در روستای آرو نماینده کهگیلویه بزرگ نبوده است و مخاطب مشخص است/برخی صحبت‌های دیروز شما را اینگونه توضیح داده‌اند که منظور شما آقای تاجگردون بوده است؟ عدل هاشمی پور گفت: نه اینطور نیست من قاطعانه منظورم آقای باقری مدیرکل میراث بود

عصرجهان؛ متن دریافتی-غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در دیدار با جمعی از مردم روستای آرو اطهار داشت: وکیل نباید به موکلین خود دروغ بگوید! من خیلی متوسل بودم که کسی را پیدا کنم و فرمان را به دست او بدهم و با او همکاری کنم که بتواند خوب خدمت کند و این مسیر را ادامه بدهد و تا دو ماه پیش تصمیمم بر نیامدن بود و از آنهایی نیستم که قسم بخورم توی این امامزاده و آن امامزاده که نمیام و منطقاً فکر می‌کردم کسی باید باشد و کمکش کرد تا ادامه بدهد و یهو دیدم شرایط شهرم جوری شد که احساس کردم که کاری نکرده‌ام و دوباره اتفاقاتی افتاد و حرف‌هایی کنار هم چیده شد و قشونی بسیج شدند که این (تاج گردون) به مجلس نرود و من نمی‌دانم چه خیانتی به مردم گچساران و باشت کرده‌ام که به مجلس نروم؟(لینک سخنان تاجگردون)


عموم رسانه ها و مخاطبان در نوشته های و پیام های خود گفتند که مرجع این سخن تاجگردون(از آنهایی نیستم که قسم بخورم توی این امامزاده و آن امامزاده که نمیام) عدل هاشمی پور است که چندسال پیش به امام زاده میرسالار قسم خورد که قصد شرکت در انتخابات را ندارد اما بعدا شرکت کرد
حتی بعد از این سخنان تاجگردون سید حسین رهی مشاور رسانه‌ای سردار هاشمی پور طی یاداشتی در یکی از رسانه ها با عنوان "ماجرای سوگند «حاج عدل» در امامزاده میر سالار (ع) و استفتاء از دفتر رهبر انقلاب در سال 93" نوشت: «لٰا یُؤٰاخِذُکُمُ اللّٰهُ بِاللَّغْوِ فِی أَیْمٰانِکُمْ» «خداوند شما را به سوگندهای بیهوده و ناسنجیده‌تان بازخواست نمی‌کند»
تا اینکه سایت فریاد جنوب به نقل از تاجگردون رییس کمیسیون برنامه و بودجه نوشت: مقصود صحبت در مورد قسم در روستای آرو نماینده کهگیلویه بزرگ نبوده است و مخاطب مشخص است.
آقای تاجگردون مخاطب شما کیست؟
آقای تاجگردون چرا شعور و درک موکلان را دست کم می گیرید؟
شایان ذکر است هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه بزرگ چند مدت پیش در خصوص کاهش اعتبارات بازسازی بلاد شاپور در جمع خبرنگاران گفت: «هر کس بتواند در جهت توسعه کهگیلویه بزرگ به من کمک کند، خاک پای او را سرمه چشمم می‌کنم، ولی اجازه نمی‌دهم کسی حرمت مرا بشکند و اگر قرار است آبروی من برود، می‌خواهم آبرو برای هیچ کس نباشد. مدیرکل میراث فرهنگی مصاحبه می‌دهد که با پیگیری‌های فلانی [تاجگردون] 10 میلیارد تومان به بافت تاریخی شهر دهدشت داده شد، تو خیلی بی‌جا می‌کنی، توی حوزه من دخالت می‌کنی. بعد همین مدیرکل به من زنگ می‌زند که آقای هاشمی‌پور کاری انجام بده و کمک کنید، چرا که تخصیص را خراب کرده‌اند و من به او [باقری] گفتم، برو از همان کسی که تشکر کردی، بگو تا کمک کند.»
در این مورد عموم رسانه ها و مخاطبان در نوشته های و پیام های خود گفتند که مرجع این سخنان هاشمی‌پور غلامرضا تاجگردون است اما پس از مدت کوتاهی عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه بزرگدر جمع خبرنگاران  گفت: منظور بنده آقای باقری مدیرکل میراث فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد بوده نه آقای تاجگردون.
هاشمی‌پور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه برخی صحبت‌های دیروز شما را اینگونه توضیح داده‌اند که منظور شما آقای تاجگردون بوده است؟ گفت: نه اینطور نیست من قاطعانه منظورم آقای باقری مدیرکل میراث بوده و ما نماینده با هم خیلی هم خوب هستیم و وحدت داریم و اجازه هم نمی‌دهیم کسی بین ما تفرقه ایجاد کند.
آقای هاشمی پور! اصلا دخالت مدیرکل میراث فرهنگی در اینگونه موضوعات جز شرح وظایف وی می باشد
آقایان نماینده هنگام سخنرانی در جمع هوداران هیجانات خود را کنترل کنید تا مجبور نشوید اینگونه سخنان خود را توجیه نمایید و کمی به قرت درک مخاطبان و موکلان هم احترام بگذارید



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*