اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298757
تاریخ انتشار: 1398/07/29 20:32
هفته هفتم لیگ برتر فوتبال
دیدار دو تیم نفت مسجد سلیمان و شاهین بوشهر در پایان با پیروزی شاگردان تارتار به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، دو تیم نفت مسجد سلیمان و شاهین بوشهر از ساعت 17 در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان تارتار به پایان رسید.

 

 

داور: حسین زمانی
کمک‌ها: علیرضا ایلدروم
کمک داوران: علیرضا ایلدروم- رحیم شاهین
گل: پیام ملکیان (73) نفت مسجد سلیمان
کارت زرد: حسین ابراهیمی (دقیقه 20)مسجد سلیمان


تارتار: این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم/ گروه پزشکی ما ضعف دارد
سرمربی نفت مسجد سلیمان در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل شاهین بوشهر گفت: جا دارد از هواداران تشکر کنم که تا پایان بازی ما را حمایت کردند و این برد را به آنها تقدیم می‌کنم.
مهدی تارتار پس از پیروزی مقابل شاهین بوشهر در کنفرانس خبری پس از بازی اظهار داشت: من پیش‌بینی می‌کردم که بازی سختی در انتظار داریم. چون تیم حریف در انتهای جدول قرار دارد می‌دانستیم یک بازی به شدت فشرده را به نمایش می‌گذارد.
وی ادامه داد: شاهین لایه‌های دفاعی خوبی ایجاد کرده بود و کار ما را سخت کرد. در نیمه اول 2 ، 3 موقعیت خیلی خوب داشتیم که اگر به گل می‌رسیدیم کارمان راحت می‌شد ولی متاسفانه با کم‌دقتی موقعیت ها را از دست دادیم.


مربی نفت مسجد سلیمان خاطر نشان کرد: در نیمه دوم حریف تغییر سیستم داد و برخلاف نیمه اول که با 5 دفاع بازی می‌کرد، سیستم را به 4-4-2 تغییر داد و ما به نوعی سورپرایز شدیم. به همین علت 20 دقیقه شروع نیمه دوم را از دست دادیم و خوب کار نکردیم و ضعیف بودیم گرچه شاهین هم انصافا خوب بازی کرد. هر چه از بازی گذشت بازی را در دست گرفتیم و توانستیم موقعیت‌هایی خلق کنیم و در نهایت یک گل را به ثمر رساندیم.
وی ادامه داد: با این گل به نوعی گره بازی باز شد و در ادامه راحت‌تر توانستیم موقعیت خلق کنیم و اگر دقت داشتیم می‌توانستیم گل‌های بیشتر به ثمر برسانیم. جا دارد از هواداران تشکر کنم که تا پایان بازی ما را حمایت کردند و این برد را به آنها تقدیم می‌کنم. همچنین از بازیکنانم و کادر فنی نیز تشکر ویژه می‌کنم که خیلی زحمت کشیدند و توانستند این نتایج را تا این روز رقم بزنند.
تارتار در خصوص شرایط سوشا مکانی گفت: واقعا گروه پزشکی ما ضعف دارد، من بارها این مسئله را اعلام کردم، اول فصل ما پزشکمان را از دست دادیم و او به یک تیم دیگر رفت. جای او کماکان خالی است و جدیدا یک فیزیوتراپ به ما اضافه شده است. امیدوارم از این بعد شرایط ما بهتر شود. ما واقعا در این قضیه ضعف داریم و باید بهتر از این عمل کنیم. سوشا هم شرایطش بد نیست. یک گرفتگی عضله دارد که ان‌شاالله برطرف می‌شود.
منبع:فارس

برچسب ها:
نفت مسجدسلیمان ؛ تاتار ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*