اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298915
تاریخ انتشار: 1398/08/20 23:38
دکتر حمیدرضا خلیلی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه: هدف و برنامه مهمترین رکن مدیریت می باشد و حتی در بهترین شرایط مالی نیز بدون داشتن برنامه راهی به سوی مقصد نخواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان،جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با حضور دکتر حمیدرضا خلیلی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، دکتر نوذر درستان مشاور رئیس دانشگاه در امور مشارکت های مردمی، جمعی از معاونین دانشگاه، مدیران و کارشناسان حوزه ی معاونت توسعه مدیریت و منابع در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه گفت: هدف از تشکیل این جلسه بررسی گزارش عملکرد فعالیت های انجام شده در حوزه های مختلف دانشگاه طی سال های 97 و 98 می باشد.
خلیلی در تشریح مختصری از سیاست های اقتصاد مقاومتی افزود: اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی شامل کنترل، نظارت بر منابع و مصارف و داشتن هدف و برنامه در این زمینه دانست.
وی در ادامه یاد آور شد: هدف و برنامه مهمترین رکن مدیریت می باشد و حتی در بهترین شرایط مالی نیز بدون داشتن برنامه راهی به سوی مقصد نخواهیم داشت.


معاون توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه ادامه داد: جهت ارائه خدمات مطلوب باید برنامه تعریف شود  و در این زمینه با توجه به سیاست های کلی بخش سلامت و اقتصاد مقاومتی در دانشگاه کارهای خوبی از جمله تشکیل ستاد راهبری امور درآمد و تأمین مالی، ستاد راهبری اصلاح الگوی مصرف حامل های انرژی، انجام بازدیدهای ستادی معاونت توسعه مدیریت و منابع از واحدهای تابعه دانشگاه، ارائه پسخوراند به واحدها و رئیس دانشگاه جهت شناسایی نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدها  و رفع مشکلات موجود، تشکیل قرارگاه غذا و دارو و بازنگری قراردادهای برون‌سپاری نیروی انسانی انجام شده است.


خلیلی همچنین با اشاره به مفاد سیاست های کلی بخش سلامت بخصوص تأمین منابع مالی پایدار و نوین گفت: باید از تمامی ظرفیت های موجود در این زمینه نظیر استفاده از روش های تأمین مالی و سرمایه گذاری مانند تهاتر مالیاتی و وام از طریق اوراق قرضه و همچنین استفاده از ظرفیت ها و توان بخش خصوصی در ساخت و تجهیز استفاده نمود.
وی با تأکید بر بهره‌ وری نیروی انسانی، برنامه ریزی جهت توانمندسازی مدیران و کارکنان از طریق آموزش‌های ضمن خدمت را مهم برشمرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در پایان گفت: کارگروه‌هایی با عنوان اقتصاد مقاومتی جهت مستندسازی و ارائه گزارش و پیگیری اقدامات انجام شده در دیگر معاونت‌های تابعه دانشگاه انجام شود و تمامی جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی نیز بصورت منظم برگزار شود.



کانال تلگرام عصر جهان


رامهرمزی
|
Iran
|
1398/08/21 02:30
  +0

  -0
پاسخ
درود بر دکتر خلیلی مرد با اصالت که با پشتکار مثال زدنی و پاک دستی که زبانزد عام وخاص هست واحساس مسولیت بی نظیری که دارند به جد پیگیر مشکلات مردم خوزستان در بخش بهداشت و درمان هست چنانچه به واسطه همین صفات بارز او امسال به عنوان مدیر نمونه کشوری انتخاب و لوح زرین مدیر تعالی را دریافت نمودند و خوزستان به اینگونه مدیران در این شرایط نیاز دارد و باعث افتخار همه مردم جنوب هست...همشه تندرست و سلامت باشند...

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*