اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298920
تاریخ انتشار: 1398/08/21 01:04
در هفته هشتم لیگ دسته دو فوتبال کشور، تیم شهرداری بندر ماهشهر، نفت و گاز گچساران را مغلوب خود کرد.

عصرجهان- در چارچوب هفته هشتم لیگ دسته دو فوتبال کشور،  دیدار 2 تیم نفت و گاز گچساران و شهرداری بندر ماهشهر برگزار شد.


 این دیدارکه عصر امروز به میزبانی بندر ماهشهر برگزار شد،شاگردان پاشازاده  در این مصاف  با کسب نتیجه 2 بر صفر توانستند نفت و گاز گچساران را مغلوب خود کنند.
 تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تاکنون با انجام 8دیدار، 4پیروزی وچهار باخت و با کسب 12 امتیاز  در رده پنجم جدول لیگ دسته دو فوتبال کشور قرار گرفته است.
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته اول این دوره از رقابت‌ها با نتیجه 2 بریک  در مقابل شهدای بابلسر به پیروزی دست یافت و در هفته دوم لیگ دسته دو کشور که به میزبانی کرمانشاه برگزار شد تیم فوتبال نفت و گاز گچساران  با کسب نتیجه  2 بر صفر  بر تیم بعثت کرمانشاه غلبه و حریف را در خانه شکست داد.
 در هفته سوم تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز میزبان تیم ملی حفاری اهواز بود که با کسب نتیجه یک برصفر بر تیم اهوازی غلبه  و در هفته چهارم که به مصاف تیم مس شهر بابک رفته بود با کسب نتیجه یک بر صفر بازی را به حریف واگذار کرد.
 در هفته پنجم تیم نفت و گاز گچساران میزبان تیم سردار بوکان بود که در این مصاف تیم حریف با کسب نتیجه 2 بر یک نفت گچساران را شکست داد.
 در هفته ششم این دروه از رقابت‌ها تیم نفت میهمان ایرانجوان بوشهر بود که در این دیدار میزبان با کسب نتیجه 2 بر یک نفتی‌های گچساران را شکست داد و در هفته هفتم نفتی‌های گچساران با کسب امتیاز یک بر صفر رزکان کرج را مغلوب خود کرد.
در این دوره از رقابت‌ها، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران  در گروه B با تیم‌هایی همچون پاس همدان، شهرداری بم، شهرداری بندرعباس، چوکا تالش، سردار بوکان، نفت امیدیه، بعثت کرمانشاه، شهدای بابلسر، ایران‌جوان بوشهر، ملی حفاری اهواز، رزکان کرج و دارایی بندرگز هم گروه است.
 شایان ذکر است مسابقات لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور با شرکت ۲۸ تیم در دو گروه ۱۴ تیمی در حال برگزاری است.
در پایان این بازی‌ها تیم‌های اول هر گروه به طور مستقیم به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور صعود می‌کنند.
تیم‌های دوم هر گروه نیز در مسابقه پلی آف به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول هم مشخص شود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*