اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2990
تاریخ انتشار: 1393/09/21 18:42
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب ساخت جاده ارتباطی شهرستان چرام به منطقه باباکلان هدیه ارزنده دولت به مردم استان های جنوبی کشور است.

عصرجهان -غلامرضا تاجگردون روز جمعه در جمع مردم روستای دیل از توابع گچساران افزود: ساخت این جاده ارتباطی شهرستان های چرام - گچساران را به جاده ارتباطی اصفهان متصل خواهد کرد.

وی بیان کرد: اجرای این طرح نقشی موثر و گره گشا در خروج دهستان بویراحمد گرمسیری از بن بست، کاهش تصادفات رانندگی زایران حرم بی بی حکیمه (س) و سهولت تردد مردم از جاده اصفهان به بنادر جنوبی کشور دارد.

تاجگردون اظهار کرد: 35 میلیارد ریال اعتبار در بودجه سال 94 و 15 میلیارد ریال از محل بودجه مناطق محروم کشور (ماده 180) برای ساخت جاده ارتباطی چرام به باباکلان پیش بینی شده است.

وی عنوان کرد: اجرای این طرح از جاده ارتباطی روستای آبریگون از توابع گچساران اغاز می شود.

تاجگردون با اشاره به بهره برداری از طرح گازرسانی به هفت روستای گچساران با سه هزار و 290 نفر جمعیت، ابراز داشت: نگرش سازنده دولت یازدهم نسبت به شهرستان گچساران قابل تقدیر است.

وی افزود: امید است با ادامه این روند و تلاش هر چه بیشتر دولت تدبیر و امید و مسوولان استانی و ملی بتوان در آینده ای نزدیک با تکمیل 300 طرح عمرانی در حال اجرای گچساران شاهد تحولی چشمگیر در زمینه رفاه مردم این شهرستان باشیم.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*