اخبار عمومی
اعلام وصول 2
299003
تاریخ انتشار: 1398/09/04 01:44
ذوب‌آهن با شکست فولاد خوزستان به دومین برد خود در لیگ نوزدهم دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، ذوب‌آهن سرانجام با شکست فولاد در یک بازی سخت به دومین پیروزی خود در لیگ نوزدهم دست یافت تا با 10 امتیاز از قعر جدول فاصله بگیرد. شاگردان منصوریان با تک گل علیرضا منظمی به دومین برد پیاپی خانگی خود رسیدند تا از بحران عبور موقتی داشته باشند.
روز: یکشنبه، تاریخ: 3/9/98، ساعت: 17:30
ورزشگاه فولادشهر
داور: محمدحسین زاهدی فرد
کمک ها: آرمان اسعدی – جلیل شعرانی
کمک داوران اضافی: جواد رحیم زاده – علی ابراهیمی
داور چهارم: حمید نادری
ناظر داوری: علی نقی مصطفی نژاد


خلاصه بازی ذوب آهن 1 - فولاد 0

 

ذوب‌آهن: معراج اسماعیلی، نژاد مهدی، محمدزاده، هادی محمدی، حمید بوحمدان، دانیال اسماعیلی فر، قاسم حدادی فر (دقیقه 88- احسان پهلوان)، علیرضا منظمی (دقیقه 79- محمدرضا خلعتبری)، مسعود ابراهیم زاده، ارسلان مطهری (دقیقه 73- مهران درخشان مهر) و مهدی مهدی پور
سرمربی: علیرضا منصوریان

فولاد خوزستان: شهاب گردان، ایوب والی، موسی کولیبالی، میثم دورقی (دقیقه 64- مهرداد هدایتیان)، محمد قاسمی نژاد، احمد عبدالله زاده، روح الله سیف اللهی، وحید نامداری (دقیقه 46- حسن بیت سعید)، شیمبا، وحید حیدریه و صالح حردانی (دقیقه 80- امیرحسین باقرپور)
سرمربی: جواد نکونام

کارت زرد: دقیقه 75- مهدی مهدی پور-دقیقه 78- صالح حردانی-دقیقه 87- شهاب گردان-دقیقه 88- قاسم حدادی فر-دقیقه 90+3- وحید حیدریه

شرح گل:
ذوب‌آهن یک فولاد صفر (دقیقه ۴۴- علیرضا منظمی): حمید بوحمدان از میانه زمین با پاس قطری بسیار زیبا پشت دفاع فولاد را هدف گرفت و علیرضا منظمی با کنترل خوب و یک ضربه نوک پا توپ را به تور دروازه گردان چسباند.

شرح بازی:
نیمه اول این دیدار بسیار سرد و بدون موقعیت پیش رفت تا اینکه در دقیقه 43 بوحمدان با یک پاس عمقی بسیار زیبا باعث شد تا منظمی گل اول را با نوک پا به ثمر برساند. 45 دقیقه ای که در میانه زمین پیگیری  و با خطاهای بسیار زیاد توسط بازیکنان دو تیم درگیرانه دنبال شد.
نیمه دوم به طور کامل در دست فولاد خوزستان بود. شاگردان جواد نکونام حاکم مطلق توپ و میدان بودند و با استفاده از ضربات ایستگاهی و کرنر موقعیت‌های خطرناکی بر روی دروازه ذوب‌آهن پدید آوردند که هیچ کدام ثمری نداشت و در نهایت میزبان با یک گل برنده این دیدار شد.

بیشتر بخوانید
درگیری خفیف نکو -علی‌منصور در فولادشهر!


منصوریان: از امشب به فکر پرسپولیس زخم خورده‌ایم


نکونام: چند بازیکن را کنار می‌گذارم/آن‌هایی که قدر فولاد را می‌دانند، می‌مانند


یک جوان 17 ساله نجات‌دهنده علی منصوریان

دقایق حساس:

دقیقه ۳۹: اولین موقعیت بازی در دقیقه ۳۹ بازی رقم خورد. ارسلان مطهری از تکنیک خود نهایت استفاده را برد و به داخل محوطه جریمه رفت و شوت او با اختلاف کمی از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 50- فولاد از سمت چپ صاحب کرنر شد که ضربه سر احمد عبدالله زاده از سانتر ارسالی به شکل خطرناکی راهی اوت شد.

دقیقه 55- ضربه سر پریرا از داخل محوطه جریمه راهی اوت شد.

دقیقه 58- فولادی ها در داخل محوطه جریمه صاحب موقعیت شدند که شوت صالح حردانی بعد از برخورد به مدافع ذوب راهی کرنر شد.

دقیقه 73- ضربه سر حسن بیت سعید از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 78- مهرداد هدایتیان در داخل محوطه جریمه موقعیت استثنایی به دست آورد که شوت او را معراج اسماعیلی دفع کرد.

دقیقه 90+1- شوت امیرحسین باقرپور از داخل محوطه جریمه راهی اوت شد.

حاشیه‌ها:
* قاسم حدادی‌فر، وحید محمدزاده و مسعود ابراهیم‌زاده از تیم ذوب‌آهن پیش از شروع بازی به سمت نیمکت فولاد رفتند و همچنین شهاب گردان، احمد عبدالله‌زاده و لوسیانو پریرا از تیم فولاد خوزستان به سمت نیمکت ذوب‌آهن رفتند و با اعضای تیم حریف دیدار و خوش و بش کردند.

* هوای ورزشگاه فولاد شهر به شدت آلوده است و این موضوع با توجه به روشن شدن نورافکن‌ها به خوبی مشاهده می‌شود، ضمن اینکه آب و هوای بسیار سردی نیز بر فضای ورزشگاه حاکم است.

* مهدی رجب‌زاده، بازیکن سابق ذوب‌آهن در جایگاه ویژه حاضر است و تلاش شاگردان منصوریان را از نزدیک زیرنظر دارد.

در دقیقه 60 دروازه‌بان ذوب‌آهن دچار مصدومیت شد و به همین خاطر جواد نکونام علاوه بر اعتراض به داور مسابقه به سمت نیمکت ذوب‌آهن رفت و با اعضای این تیم صحبت‌هایی را انجام داد.

* گوینده ورزشگاه تعداد تماشاگران حاضر در فولادشهر را 470 نفر اعلام کرد.

* جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان در طول بازی در نیمه دوم به تیم داوری مسابقه اعتراض‌های زیادی را انجام داد.

بهترین بازیکن:
علیرضا منظمی- این بازیکن 17 ساله ناجی علیرضا منصوریان شد. او از پاس دقیق بوحمدان در نیمه اول نهایت استفاده را برد و با ضربه ای دقیق توپ را به کنج دروازه فرستاد و تیمش را به سه امتیاز حساس رساند.

اتفاق ویژه: سعید آذری که در چند روز اخیر جنگ نرم با علیرضا منصوریان و مدیران ذوب‌آهن داشت به امید کسب برتری مقابل تیم سابق خود در ورزشگاه فولادشهر حاضر شد اما در نهایت بازنده اصفهان را به مقصد اهواز ترک کرد.

منبع: ورزش سه


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*