اخبار عمومی
اعلام وصول 2
299007
تاریخ انتشار: 1398/09/04 01:55
سوء تفاهم بعد از علامت سرمربی ذوب‌آهن
علیرضا منصوریان همیشه دوست داشت جواد نکونام را در تیمش داشته باشد،؛ اما این دلیل نمی‌شود که رویارویی آنها در یک بازی پُر برخورد و حساس بدون حاشیه تمام شود.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، امروز و در شرایطی که از قبل هم پیش‌بینی می‌شد مسابقه ذوب‌آهن و فولاد، دیداری پُر حاشیه و پُر تنش باشد، این اتفاق رخ داد و در لحظات پایانی و در شرایطی که دوربین از صحنه‌های حاشیه‌ای اطراف زمین جا مانده بود، دو نیمکت سبز و قرمز در وضعیت چشم‌غره و رویارویی با یکدیگر قرار گرفتند.

ذوب‌آهن که در نیمه اول با ضربه علیرضا منظمی به گل رسیده بود، در نیمه دوم نمایش تهاجمی ۴۵ دقیقه ابتدایی را کنار گذاشت و به حفظ نتیجه پرداخت؛ از سویی هم فولاد که تلاش می‌کرد به هر شکل ممکن به دروازه حریف برسد، با ارسال توپ‌های بلند و کوتاه و میدان‌داری هافبک‌هایش عرصه را بر حریف تنگ کرد.

اما ذوبی‌ها با توجه به اینکه امسال در بحران عجیب گرفتار شده‌اند و با نتایج نامناسب وضعیت متفاوتی با همیشه خود در جدول دارند، طبیعی بود که شرایط سخت‌تر هم باشد چراکه آنها در ترس از دست دادن برتری را داشتند و طبعا با احتیاط و حتی کمی ترس بازی می‌کردند. با این حال و با تمام تب و تابی که در کنار زمین در جریان بود، این بازی با همان یک گل به سود ذوب‌آهن به پایان رسید تا علیرضا منصوریان نفس راحتی بکشد.

علیرضا منصوریان پیش از این مسابقه و در تعطیلی لیگ، در جلسات متعددی با مدیران ذوب‌آهن حضور پیدا کرده و همانطور که خودش می‌گفت، با وعده بازگشت به جاده پیروزی در پست خود باقی مانده بود؛ اتفاقی که موجب شد او با کلاه جدید و گوش‌های بسته، برای حفظ خود از گزند سرمایه فولادشهر بیش از همیشه در کنار زمین مشغول هدایت بازیکنانش باشد.

اما از دست دادن سه امتیاز بازی برای فولاد هم ساده نبود، به خصوص که آنها با مدیرعامل سابق ذوب‌آهن، سعید آذری در زمین فولادشهر حاضر شده بودند؛ جایی که آذری سال‌های سال از آنجا خاطرات مختلفی داشت و شاید تصور نمی‌کرد که در این فصل به‌عنوان مدیرعامل تیم مهمان، به آنجا پا بگذارد.

در نهایت با پایان مسابقه جواد نکونام در نشست مطبوعاتی، با جملات نسبتا تند از بازی تاخیری ذوبی‌ها گلایه کرد و گفت: «هر وقت توپ به بازیکنان ذوب‌آهن برخورد می‌کرد، آنها روی زمین می‌افتادند؛ تیر که نیست، توپ است!» و ادامه داد: «واقعا خجالت می‌کشم راجع به یک سری مسائل صحبت کنم...»

او در اواخر مسابقه با علیرضا منصوریان درگیری لفظی خفیفی در کنار زمین پیدا کرده بود؛ زمانی که منصوریان دست خود را برای یک علامت تاکتیکی به سمت پایین آورد و نکونام احساس کرد که او از بازیکنانش می‌خواهد خود را زمین بیاندازند(یا بازی را بخوابانند) که این مسئله با واکنش نکونام و سپس پاسخ منصوریان مواجه شد؛ البته این دو مربی در پایان مسابقه با یکدیگر روبوسی کردند تا نشان دهند همانطور که منصوریان در نشست مطبوعاتی گفت، درگیری‌های کنار خط در همان ۹۰ دقیقه خلاصه خواهد شد.

 
منبع: ورزش سه


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*