اخبار عمومی
اعلام وصول 2
299017
تاریخ انتشار: 1398/09/04 23:38
نگذارید دروغ، تهمت و بی‌بند و باری انتخاباتی در استان شکل بگیرد و مانع استفاده از پول‌های ناثواب و حرام در انتخابات آینده شوید.

عصرجهان-آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی در پاسخ به این سوال که انتظار حضرتعالی از مسئولان و رسانه‌ها در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی چیست؟ اظهار داشت: ضرورت رعایت اخلاق، بیداری و هوشیاری مسئولان در انتخابات روشن است.
وی خواستار حساسیت مسئولان دیرخیز برای مبارزه با مفاسد شد و افزود: نگذارید دروغ، تهمت و بی بند و باری انتخاباتی شکل بگیرد و مانع استفاده از پول‌های ناثواب و حرام شوید.
ملک حسینی ابراز کرد: برخی مسئولان امروز سکوت می‌کنند، نظارت نمی‌کنند و به‌سرعت دنبال نمی‌کنند و قضاوت به‌هنگام نمی‌کنند فردا دیر است از همین امروز باید جلوی بسیاری از مفاسد احتمالی در این عرصه را گرفت زیرا اگر این‌ها را بگیرد آن وقت فکر حاکم می‌شود و احساس‌های سالم نسبت به آینده استان حاکم می‌شود و انسان‌ها دست به گزینش در میان افراد صالح می‌زنند.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: اما اگر نه این اتفاق نیفتد همچون برخی شهرها و برخی دوران‌ها شود آن وقت مردم چیزی به نام گزینش را انجام نمی‌بینند مردم ما باید انتخابگر باشند نه برای یک رای تحریک شوند.
ملک حسینی افزود: شخصیت ایرانی و اسلامی مردم بالاتر از این است که آن‌ها را با تهمت‌ها نسبت به یکی متنفر کنند و با دروغ نسبت به دیگری علاقه‌مند کنند و با پول‌های حرام نسبت به یک رایی مشتاق باشد.
وی ادامه داد: خدا کند هم کاندیداها و هم سخنرانان و سخنوارن و مسئولان همه در این زمینه هوشیار باشند.
منبع:تسنیم



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*