اخبار عمومی
اعلام وصول 2
299062
تاریخ انتشار: 1398/09/12 20:39
علی اصغر پیوندی، رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان که از مدت‌ها پیش درگیر پرونده‌ای قضایی است و افزون بر آن، شائبه‌هایی جدی در خصوص عملکرد وی در دوران حضورش در ریاست یک دانشگاه علوم پزشکی، طی نامه‌ای از سمت خود استعفا کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر استعفا کردتابناک اجتماعیپس از کش و قوس‌های فراوان و انتشار چندباره خبر استعفای پیوندی و تکذیب آن، بالاخره رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان استعفا کرد.
به گزارش پایگاه خبری عصر جهان؛ علی اصغر پیوندی، روز گذشته (۹۸/۰۹/۱۱) طی نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور از سمت خود استعفا کرد و دلیلش برای کناره گیری از این سمت را «مشکلات شخصی» عنوان نمود.
البته این اولین بار نیست که خبر استعفای پیوندی منتشر می‌شود و پیشتر هم در مقاطعی (مانند پنجم شهریورماه امسال) خبر استعفای وی منتشر و ساعاتی بعد تکذیب شده بود؛ اتفاقی که طی ساعات اخیر هم رخ داده است!
در حالی که اسماعیل رمضانی، مدیر روابط عمومی ‏هلال احمر با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود بر این استعفا مهر صحه زده و تاکید کرده که این اقدام وی «برای حفظ سرمایه اجتماعی این نهاد و ایجاد فضایی مناسب‌تر برای کار موثر» بوده، یک خبرگزاری ماجرا را تکذیب کرده است!
 


این در حالی است که افزون بر این اخبار و تکذیبیه ها، مدت هاست که نام پیوندی با پرونده‌ای قضایی هم گره خورده که به بازداشت وی و آزادی اش به قید وثیقه نیز منجر شده است؛ رخدادی که ظاهرا در ارتباط با بازداشت یکی از منصوبان وی یعنی مدیر سازمان تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر و همچنین دستگیری یک فرد نزدیک به وی در ماه‌های گذشته است.
البته استعفای پیوندی پایان کار وی در جمعیت هلال احمر کشورمان نیست، چون هنوز مشخص نیست، واکنش رئیس جمهور به این استعفا چه خواهد بود؛ واکنشی که از هم اکنون بسیاری چشم انتظار وقوعش هستند تا دریابند آیا پروسه انتخاب دوازدهمین رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان کلید خواهد خورد یا روحانی با مخالفتش با این استعفا، ترجیح می‌دهد سکان در دست فردی باشد که تمایلی به کار ندارد؟!

منبع:تابناک



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*