اخبار عمومی
اعلام وصول 2
299065
تاریخ انتشار: 1398/09/13 23:15
طی حکمی مدیر امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب منصوب شد

به گزارش  پایگاه خبری عصر جهان؛ طی حکمی از سوی مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، سرپرست تربیت بدنی و امور ورزش منصوب شد
بنا به همین گزارش دکتر بارانی در حکمی اسکندر روئین پور را به عنوان سرپرست تربیت بدنی و امور ورزش منصوب و از زحمات و تلاش های هدایت یزدی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.
آقای روئین پور دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت دولتی گرایش تحول است و رئیس مجموعه ورزشی- آموزشی شماره 2 نفت تهران، سرپرست باشگاه های ورزشی شرکت بهره  برداری نفت و گاز آغاجاری و رئیس همایش ها و جشنواره های اداره کل روابط وزارت نفت از جمله سوابق وی محسوب می شود.
دکتر بارانی مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب همچنین در حکم دیگری هدایت یزدی را به عنوان سرپرست معاونت مدیرمنابع انسانی(نظارت بر برنامه و ارزیابی خدمات) منصوب و از زحمات و تلاش های اسکندر روئین پور در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی نمود.
آقای يزدي نیز دانش آموخته كارشناسي ارشد مديريت دولتي گرايش منابع انساني است که رييس امور ورزش شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان و مسئول تربيت بدني حوزه مقاومت بسيج شهيد تندگويان از سوابق وی به شمار می آید.

برچسب ها:
اسکندر روئین پور ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*