اخبار عمومی
اعلام وصول 2
299073
تاریخ انتشار: 1398/09/13 23:21
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: ۱۰۲ بیمار مشکوک به آنفلوآنزا به مراکز درمانی مراجعه کرده که تاکنون ۲ بیمار مبتلا به آنفلوآنزا در آبادان و شادگان فوت کردند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان؛ حجت‌الله جانبی امروز در این خصو اظهار کرد: در ماه اخیر 102 مراجعه کننده مشکوک به بیماری آنفلوانزا به مراکز درمانی و بیمارستان‌های دانشکده علوم پزشکی مراجعه کردند.
وی افزود: این مراجعه کنندگان با علامت های شبیه آنفلوانزا H1N1 بستری و مراقبت شدند که برخی‌ها درمان و ترخیص و برخی‌ها در حال درمان هستند.
جانبی بیان کرد: افراد مسن، و کم سن و سال، بیماران تنفسی، افرادی که بیماری و ضعف سیستم ایمنی دارند و همچنین زنان باردار با اولین علامت باید سریعا به مراکز درمانی مراجعه کنند تا پیگیری و درمان شوند.
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: این بیماری به خوبی درمان می‌شود، هم واکسن و هم داروی اصلی درمان به وفور در بیمارستان‌های ما وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه تاکنون ۲ بیمار مبتلا به آنفلوآنزا در آبادان و شادگان فوت کردند، افزود: یک مادر باردار در شادگان و یک مرد در آبادان بودند که امکانات درمانی برای نجات جان آنها به کار گرفته شد ولی به دلیل داشتن زمینه قبلی بیماری ضعف ایمنی جان باختند./فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*