اخبار عمومی
اعلام وصول 2
299107
تاریخ انتشار: 1398/09/16 00:19
حسینی بحرینی گفت: من خود را مرد مبارزه میدانم و دوست دارم قوی ترین افراد رقیبم باشند. اقای زینل زاده فرد نجیبی است و خانواده اصیلی دارد اگر نبود ما ایشان را به کار نمی گرفتیم.

سید قدرت حسینی‌بحرینی پس از ثبت نام در ستاد یازدهمین دوره انتخابات مجلس حوزه انتخابیه گچساران و باشت، در نشست خبری در فرمانداری گچساران حضور پیدا کرد.

حسینی‌بحرینی (عصر روز جمعه 15 آذر ماه 98) در جمع خبرنگاران حاضر در فرمانداری گچساران در پاسخ به سئوالی در بحث کلیپ مختار، اظهار کرد: طرفداران بنده کلیپ را آماده و پخش کردند من مسئولیتی در قبال طرفداران ندارم و ضامن چنین رفتاری نیستم. دیگر کاندیداها هم طرفدارانشان کلیپ‌هایی آماده می‌کنند و پخش می‌شود و حتی یکی دو بار علیه بنده کلیپ‌هایی پخش شد. ولی من هیچ عکس العملی نشان ندادم. این که آقای تاجگردون می گویند مگر ما قاتل امام حسین (ع) هستیم و الی اخر، سوال این است که آن عزیزانی که کلیپ را آماده کردند چه مشکلی داشتند و چه چیزی در ذهن داشتند. اصلا بحث مختار و کلیپی که پخش شد به بحث انتقام از قاتلین امام حسین (ع) نبوده و نیست. بحث این هست که گروهی که قاتل امام حسین (ع) بودند، چه اقداماتی کردند که باعث شدند امام حسین (ع) قیام کنند. من با توجه به مطالعاتی که دارم اصل موضوع بحث بی عدالتی بود.
حسینی بحرینی گفت: انسان‌ها ذاتاً عدالت خواه هستند. وقتی جامعه‌ای ببیند علناً اجحاف و بی عدالتی می‌شود و حقوق جماعتی پایمال می‌شود و می‌خواهند مقابله با این وضعیت را به رخ بکشند. می گویند ما هم کسی را داریم بلاتشبیه به شرایط فعلی، بیاید و این حاکمیت فامیلی و بی عدالتی را می خواهند پایان ببخشند. در بحث کلیپ هم با بنده مشورتی نشد و وقتی پخش شد من کلیپ را دیدم.
از این کارها علیه بنده شده و می‌شود. ولی معتقدم کسانی که در رسانه هستند باید به سمتی باشند که اخلاق مداری وجود داشته باشد و جامعه را به سمت آرامش سوق بدهند و همه بتوانیم انتخابات را به خوبی پایان بدهیم.
حسینی در پاسخ به این سوال که «آقای تاجگردون گفته اند نمایندگان قبل از من هیچ کاری انجام نداده اند و اگر دوباره بیایند شهر را به قهقرا ببرند، همچنین می گویند طیف شما قرار است آقای زینل زاده را رد صلاحیت کند » نظر شما در این باره چیست؟ اظهار کرد: ایشان این حرف را یا از روی «تبختر» فرمودند یا از روی نا آگاهی. آقای تاجگردون بیایند 4 سال خود را با 4 سال بنده مقایسه کنیم. نه 8 سال را با 4 سال من، ناعادلانه است. موردی عرض می کنم.
همین جاده گچساران به باشت مگر در زمان ما و قبل از آن در زمان اقای جعفری شروع نشد. پس آیا در این دوره بیشتر کار شد یا در دوره  ما. پس این نوعی بی انصافی است. تکمیل فرودگاه را ما شروع کردیم و کار کردیم. زیرگذر

زیرگذر را که شعارش را می دهند ما کلنگ زنی‌اش را انجام دادیم و سه بار رفتم وزارت نفت اعتبارش را گرفتیم. دو بیمارستان که در زمان بنده در گچساران کلنگ زنی شد و شروع به کار کرد، این یعنی واقعاً کاری انجام نشده؟ اینکه بوستان تبدیل به بخش شد و باشت که کمتر از حدی بود که تبدیل به شهرستان شود تبدیل به شهرستان شد. بوستان و باشت روی هم در آن زمان 23 هزار نفر بود، این کار ساده‌ای بود و واقعاً کاری نشد؟

را که شعارش را می دهند ما کلنگ زنی‌اش را انجام دادیم و سه بار رفتم وزارت نفت اعتبارش را گرفتیم. دو بیمارستان که در زمان بنده در گچساران کلنگ زنی شد و شروع به کار کرد، این یعنی واقعاً کاری انجام نشده؟
اینکه بوستان تبدیل به بخش شد و باشت که کمتر از حدی بود که تبدیل به شهرستان شود تبدیل به شهرستان شد. بوستان و باشت روی هم در آن زمان 23 هزار نفر بود، این کار ساده‌ای بود و واقعاً کاری نشد؟ اگر آقای تاجگردون این کارها را می‌کرد در بوق و کرنا می‌رفت و تا اسمان هفتم هم صدایش می رفت . از ایشون انتظار نیست که این چنین صحبت کند، و ما هم گفته ایم که ایشان کارها و فعالیت هایی کرده اند ولی من معتقدم با وجود اینکه ایشان 6 سال در کمیسیون بودجه بوده اند کار کمی انجام داده اند. برای ایشان احترام قائلیم ولی بی انصافی می دانیم که ایشان چنین حرفی می گویند.
حسینی بحرینی گفت: من خود را مرد مبارزه میدانم و دوست دارم قوی‌ترین افراد رقیبم باشند. نه شأنم این است که به دنبال این باشم که ایشان را رد صلاحیت کنم، اقای زینل زاده فرد نجیبی است و خانواده  اصیلی دارد اگر اینطور نبود ما ایشان را در آن دوره به کار نمی‌گرفتیم. مایلیم هم ایشان حضور داشته باشند و هم آقای تاجگردون باشند و رقابت مردانه ای داشته باشیم.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که به نقل قول تاجگردون اشاره کرده و گفت تاجگردون گفته است اگر 30 سال شهر دست امثال شما بوده و شهر در کما بود و گفته اند اگر این ها بیایند و یک لامپ را عوض کنند، من در انتخابات نخواهم امد» گفت: بحث سی سال صحت ندارد، دور اول و سوم اقای حاج بهرام تاجگردون امدند، خدا حفظش کند. مرحوم نبی زاده هم فرصت پیدا نکرد خدمت ارائه کند، حاج جعفری هم دوره کم دو ساله ای بودند، زمانی که پسرعموی ایشان نماینده بود کل دو شهر دست خانواده ایشان بود، برادرش فرماندار بود، پسرعمه اش بخشدار بود، پسرعمه دیگرش بخشدار باشت بود و ما که کاره ای نبودیم همه چیز دست ایشان بود. 16 سال نمایندگی و دولت دست ایشان و خانواده ایشان بود. ایشان که می گویند لامپ را نمی‌توانند عوض کنند خودشان چرا لامپ سفره‌های مردم را خاموش کرده‌اند. این دولتی که حامی ایشان و هم فکر ایشان هستند مگر مردم را بدبخت نکردند، در هیچ زمانی پول ملی ما اینقدر افت نداشته، این بحث بنزینی که شخص اقای نماینده ما اولین فرد پیشنهاددهنده بوده، و مردم را بدبخت کرده اند. با این شرایطی که مردم نان از نانوایی قرض می‌گیرند، اینها را مطرح نمی کنند! بعد از قضیه بنزین در تهران گوجه کیلویی 21 هزار تومان بود.

زمانی که پسرعموی ایشان نماینده بود کل دو شهر دست خانواده ایشان بود، برادرش فرماندار بود، پسرعمه اش بخشدار بود، پسرعمه دیگرش بخشدار باشت بود و ما که کاره ای نبودیم همه چیز دست ایشان بود. 16 سال نمایندگی و دولت دست ایشان و خانواده ایشان بود. ایشان که می گویند لامپ را نمی‌توانند عوض کنند خودشان چرا لامپ سفره‌های مردم را خاموش کرده‌اند.

ادم تعجب می کند که آقایان بجای اینکه بیایند دفاع کنند و بگویند چه بلایی سر مردم آوردیم، می آیند نعل وارونه می زنند و آقایان می‌خواهند همه چیز را بندازند گردن دیگران.
وی در پاسخ به اینکه شما در اول آبان از دریاچه مصنوعی سرکشی داشتید نظر شما چیست درباره پروژه؟ گفت: پروژه حرف و حدیث زیادی پشتش هست، من اصل این را رد نمی کنم. اما در واقع این پروژه که تا الان 35 میلیارد تومان هزینه اش شده و 15 میلیارد تومان دیگر هم نیاز است تا تکمیل شود، این 35 میلیارد تومان کجا رفته است؟ بجای این یک دریاچه می شد سه دریاچه ساخته شود، پیمانکار پروژه باید بیاید و توضیح دهد. روشنگری کنند، اصلا پیمانکارش چه کسی است. ما می دانیم ولی مردم نمی دانند. این پروژه ای که می توانست با 11 میلیارد تومان تمام شود چطور تا الان هنوز نیاز به اعتبار دارد.
در مورد وحدت میان اصولگرایان و وحدتی که قرار بود ایجاد شود سوالی شد و حسینی در این باره گفت: در اولین نشست همه آقایان بودند، و من گفتم به چند دلیل مایلم خروجی جلسات من نباشم،ظاهرا دوستان تصورشان این بود که خروجی جلسه خودشان باشند و هر کس هم برای خود دلایلی داشت. حال که منتج به ان دیدگاه نشد اعتراض کردند و زیر سوال بردند. انشالله اصولگرایان در شهرستان گچساران پیروز خواهند شد.
سوالی در این باره که چقدر با مجلس آشنایی دارید گفت:من 4 سال در مجلس بودم و ساختار مجلس را می شناسم و با کمیسیون ها آشنا هستم، ولی متاسفانه موضعی بین مردم جا افتاده است و مردم نسبت به دو وظیفه مهم نمایندگی که نظارت و تصویب قوانین هست توجهی ندارند و کاری ندارند که نماینده چه چیزی تصویب می کند و آیا نظارت برامور دارد یا نه؟ همه اینها محو شده ، همه مسائل به سمت اشتغال و فقر و قشر آسیب پذیر رفته است و نمایندگان را هم وادار کرده اند در این چارچوب قرار بگیرند، چه بنده و چه کاندیداها بخصوص عنوان می کنند شرط بلاغ این است که بچه ام بیکار است و یا شرط بلاغ این است که من فقیرم و باید مشکلات مالی ام حل شود، کسی تا به حال نگفته است من می خواهم این طرح وارد مجلس شود و مصوب شود تا گرفتاری مردم برطرف شود و گره گشا از کار مردم باشد. هدف ما به جهت همین خواسته های مردم است، قطعا طرح هایی که مصوب می شود مدنظرمان است که زودبازده باشد چون غیر از زودبازدهی گرهی از مشکلات مردم باز نمی شود. چون در اینجا ظرفیت های صنعتی، دامداری، زراعت و ... دارد و می توان پروژه های این چنینی را آورد که مشکلات تا حدودی حل شود.
حسینی شعار انتخاباتی خود را اینطور عنوان کرد: شعار بنده پایانی بر تکرار بی عدالتی‌ها، حاکمیت

مردم نسبت به دو وظیفه مهم نمایندگی که نظارت و تصویب قوانین هست توجهی ندارند و کاری ندارند که نماینده چه چیزی تصویب می کند و آیا نظارت برامور دارد یا نه؟ همه اینها محو شده ، همه مسائل به سمت اشتغال و فقر و قشر آسیب پذیر رفته است و نمایندگان را هم وادار کرده اند در این چارچوب قرار بگیرند

خانوادگی، تبعیض‌ها، بی توجهی ها، برخوردهای متکبرانه و انشالله به دنبال این هستیم که عدالت نسبی ایجاد شود.
حسینی درباره اینکه چند درصد رای در باشت می اورید گفت: ان شالله شما در دوم اسفند می بینید که چه می شود و صندوق ها پر می شود. اینکه بگویم چند درصد، نمی شود گفت ولی 70 درصد آرا را می اورم. در کل در گچساران و باشت با درصد آرای بالایی پیروز میدان هستم. میزان درصد پیروزی بنده بسته به میزان حضور مردم دارد.
حسینی در پاسخ به اینکه «شما قبلا نقل قولی داشتید و گفتید شکست تاجگردون یعنی شکست کل کشور، و گفتید از دهیار را باید شکست دهیم تا رئیس جمهور». منظور شما از این جمله چیست؟ من اینطور عرض کردم کسی که با آقای تاجگردون می خواهد رقابت کند باید با یک فرد رقابت نمی کند، با یک دولت از صدر تا ضلع باید رقابت کند، به معنی اینکه باید با دهیار، بخشدار،وزرای کشور و ... حامی ایشان هستند، حالا شاید در مورد استاندار حال حاضر، کمی فضا تعدیل شده باشد. بنابراین اگر ما می گوییم رقابت با ایشان رقابت با کل دولت است یک واقعیت است، چون ایشان حامی دولت است مگر ایشان نگفت من با روحانی به جهنم می روم ولی با رئیسی به بهشت نمی روم.
وی در پاسخ به اینکه «آقای زینل زاده دیروز گفتند از شما بیشتر رای می آورند» گفت: ایشان حرفش را تکذیب کرده است، همینطور آقای زینل زاده عاقل تر از این هستند که چنین چیزی را بگویند.
قبلا برای حضور در انتخابات در زمان ثبت نام عده زیادی شما را همراهی می کردند الان چطور کسی شما را همراهی نکرد؟ من تصورم این است که یک لشکر 45 هزارنفری من را همراهی می کنند و من نمود این لشکر هستم و خودم را نماینده آنها احساس می کنم.
با توجه به اینکه آقای زینل زاده رقیب شما است و در زمان شما مدیرکل بودند، اگر برنده انتخابات شوید باز هم از ایشان استفاده می کنید؟ ان زمان ایشان مدیرکل بودند خوشحالم انسان توانمند و سلیم النفسی است و اگر رای بیاوریم که می آوریم، ان شالله باز هم از ظرفیت ایشان استفاده می کنیم، الان هم رقیب بنده است و رفیق بنده هم است.
اگر پیروز شوید عضو کدام کمیسیون می شوید گفت: من قبلا در کمیسیون امنوزش و تحقیقات بودم، با توجه به مدرک تحصیلی ام، قطعا در یکی از کمیسیون های انرژی یا ریاست خارجه عضو خواهم شد.
حسینی در پاسخ به اینکه آیا شما استراتژی و ادبیات اصولگرایی سنتی را در پیش خواهید گرفت؟ حسینی در ابتدا گفت: «چه کسی گفته است من اصولگرای سنتی هستم» و به شوخی گفت «من همان زمانی که رئیس آموزش و پرورش بودم آستین کوتاه می پوشیدم»، اگر منظور شما این

مشکل جامعه ما این نیست که حتما زلف یک خانمی بیرون باشد یا روسری شان کمی عقب باشد، مشکل ما مسائلی است که ریشه در اقتصاد مملکت دارد، عزت مردم را زیر سوال می برند.

است که همان چارچوب فکری ای که داریم و دارند هیچ تغییری در ان ایجاد نشود و به روز نباشد، خیر، من به آنطور نیستم. من اصولگرایی هستم که واقع بین هستم، هم درد جوانان را احساس می کنم، من با افرادی که ظاهرشان روی مد و سانتی مانتال است خوش و بش دارم، چرا؟ چون مشکل جامعه ما این نیست که حتما زلف یک خانمی بیرون باشد یا روسری شان کمی عقب باشد، مشکل ما مسائلی است که ریشه در اقتصاد مملکت دارد، عزت مردم را زیر سوال می برند. مشکل این است که در برابر دشمنان کرنش نشان می دهند و عزت ما را زیر سوال می برند. مشکل ما این نیست که به یک خواهر یا برادر گیر بدهیم، من اصولگرای دگم نیستم. همان زمانی که شورای حزب بودیم در شهرستان، برخی اخباری از تهران می آمد، گاهی برآشفته می شدیم و اینطور نبود که هر چه از تهران می آمد دربست قبول کنیم. در میان دورهای که بنده بودم و 21 هزار رای اوردم، آقای جعفری و خورشیدی هم بودند، هر سه اصولگرا بودیم، مگر این همه رای فقط بین اصولگراها بود، اما چون دید من بازتر بود بخش زیادی از اصلاح طلب ها به من رای دادند، همین مادر آقای تاجگردون خانه به خانه می رفتند و می گفتند به سید رای دهید. آقای مدیرکل آموزش و پرورش و آقای یاری برای من رای جمع می کردند. بنابراین این اصولگرایی با سفتی و سختی که دیواری دورش باشد انطور نیست، ما واقعیت های جامعه را می بینیم. قطعا خدمت برای همه مردم خواهد بود.
وی در پاسخ به اینکه « رهبری در گام دوم انقلاب بر جوانگرایی و حضور جوانان در صحنه ها و عرصه ها تاکید داشتند»، با این رویه شما با چه توجیهی ثبت نام کرده اید، گفت: رهبری نفرمودند حتما جوانان باید وارد مجلس شوند، ما باید بسترسازی کنیم تا فردا نوبت جوانان باشد. اما این دوره هیچ جوانی نمی تواند با نماینده رقابت کند، چون یک فردی باید باشد که تجربه داشته باشد، زبان گویا داشته باشند، اطلاعات، فکر، مقبولیت اجتماعی و شجاعت داشته باشد تا بتواند رقابت کند. برخی جوانان هستند که تخصص و فکر دارند ولی مقبولیت اجتماعی ندارند، حالا ما بیاییم بگوییم چون شما جوان هستید و آقا فرموده اند شما بیایید بروید مجلس. ما ان شالله بستر را فراهم می کنیم و جوانانی که توانمند باشند می توانند شرکت کنند و ما هم حمایت می کنیم.
حسینی در پاسخ به اینکه « اگر بزرگان اصولگرا تصمیم گرفتند شما وارد صحنه نشوید، آیا قبول می کنید؟» گفت: وضعیت رای بنده و استقبال عمومی به سمت بنده هست، ولی اگر عقلای قوم، زعما و دلسوزان این مردم و نظام با استدلال و امار و ارقام تشخیص دادند که بنده نباشم، من آدم متعصبی نیستم که

اگر آقای فرماندار بخواهند هیئت اجرایی را یکطرفه انتخاب کند قطعا زیر این بار نخواهیم رفت. مردم استنباط می کنند و فکر می کنند و می گویند فرماندار این هیئت اجرایی را انتخاب کرده اند برای تخلف. حداقل عدالت نسبی باشد

بی احترامی به تصمیم این قوم کنم.
وی در پاسخ به سوال اخر خبرنگاری مبنی بر اینکه « چرا هیئت اجرایی در شهرستان گچساران مشخص نمی شود؟ چرا لیست می رود و برمی گردد؟ مردم نگران این موضوع هستند» گفت: اعتقاد داریم انتخابات باید سالم و بی حاشیه برگزار شود، از آقای فرماندار فعلی انتظار داشتیم منافع عموم مردم را درنظر بگیرند و بین کاندیداها عدالت نسبی برقرار کنند، اما با این اقداماتی که انجام داده اند، حتی اگر 16 به 14 باشد... اما دوما آقای فرماندار تحت فشار هستند، هم فشار نماینده بر ایشان هست، هم فشار خانواده نماینده بر ایشان هست و هم فشار دفتر نماینده است. هم فشار اطرافیان نماینده، که هیئت اجرایی را یک طرفه انتخاب کنندف ولی آقای فرماندار کاملا در اشتباه است، آقای فرماندار  نمی توانند در شهرستانی که هر ان امکان تنش در ان هست هیئت اجرایی را یکطرفه انتخاب کند. انها هم  موضع گیری می کنند، و از خود دفاع می کنند، ساکت نمی نشینند. اگر آقای فرماندار بخواهند هیئت اجرایی را یکطرفه انتخاب کند قطعا زیر این بار نخواهیم رفت. مردم استنباط می کنند و فکر می کنند و می گویند فرماندار این هیئت اجرایی را انتخاب کرده اند برای تخلف. حداقل عدالت نسبی باشد، اینکه بخواهد به نفع نماینده مورد علاقه اش بچرباند ما هم می گوییم ایراد ندارد، انتقاد نمی کنیم ولی اینکه یکطرفه باشد قابل قبول نیست و زیر بار نخواهیم رفت. در بویراحمد چطور انتخاب کردند، در باشت چطور هیئت انتخاب شد، می خواهد به چه کسی خدمت کند؟ اینها جای سوال است، به چه کسی قول داده است که هیئت اجرایی باید یکطرفه باشد. ما می خواهیم از آقای استاندار که اجازه ندهند فرماندار تحت تاثیر نماینده فعلی و اطرافیان او، هیئت اجرایی را یکطرفه انتخاب کند.
بنده یک دور نماینده بودم، کوچک ترین سواستفاده ای نه خودم و نه خانواده ام نداشتیم، تنها نماینده ای هستم که یک سر سوزن در زندگی ما تغییری ایجاد نشد، من با پژو رفتم به مجلس و با پراید برگشتم. حتی افت هم داشتیم. در این شهر جایگاه داشتیم، برادر اسیر هستم، برادر شهید هستم، خودم ازاده هستم و توقع داشتیم که حداقل از من می خواستند که کاری کنند ولی اینها متاسفانه حاضر نشدند برای بنده احترام قائل شوند ولی دو روز مانده به انتخابات، بدون اطلاع بنده گفتند فردا برو سخنرانی کن، بنابراین اگر با من مشورت می شد، این یک سنت است که مشورت کنند، خود بنده هر باری که در صحنه آمدم مشورت کردم که آیا وارد صحنه شوم یا نه؟ قطعا اگر صحبت می کردند و مشورت می کردند بنده هم احترام می گذاشتم.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*