اخبار عمومی
اعلام وصول 2
299135
تاریخ انتشار: 1398/09/19 00:50
قبل از این مجموعه انتشارات سیب سرخ آنتولوژی دو جلدی شعر شاعران خوزستان به نام«کبودی همه ی سپیدها» را از سریا داودی حموله منتشر کرد که مورد استقبال مخاطبان ادبیات قرار گرفته است

عصرجهان-مجموعه آنتولوژی  شعر  پیشرو زنان معاصر به نام «شاعران فرامن» اثر تازه سریا داودی حموله بعد از کش و قوس های مختلف ممیزی مجوز انتشار گرفت و از طریق  انتشارات سیب سرخ منتشر  خواهد شد.
«شاعران فرامن...» برگزیده شعر شاعران پیشرو در عرصه ی شعرسپید است. شاعرانی که ذهنیت خویش را به صورت جدی و حرفه ای دنبال کرده اند و با ذهنیت جامع  جایگاه خویش را در عرصه ی ادبیات به دست آورده اند
شعر پیشرو ایران  معلول عوامل اجتماعی،سیاسی و تاریخی است. مجموعه شاعران فرامن  بیشتر شعرهای  ساختار شکن را در بر می گیرد.شاعرانی که  از نظر فضا رویکردی نو  به ادبیات دارند .شعرشان حاصل رویکرد‌های فردی و اجتماعی  نسبت به وقایع جهان  و هستی است.
این گزیده  بر اساس حروف الفبا و ترتیب نام و نام خانوادگی شاعران تدوین شده است. که  معرفی شعر  شاعران پیشرو را در بر می گیرد.
قبل از این  مجموعه انتشارات سیب سرخ آنتولوژی دو جلدی شعر شاعران خوزستان به نام«کبودی همه ی سپیدها» را از سریا داودی حموله منتشر کرد که مورد استقبال مخاطبان ادبیات قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*