اخبار عمومی
اعلام وصول 2
299145
تاریخ انتشار: 1398/09/19 09:27
با حکم وزیر بهداشت؛
وی اصالتا بهبهانی و فارغ التحصیل بورد دکترای تخصصی کودکان در سال ۱۳۸۹ از دانشگاه علوم پزشکی تهران و فارغ التحصیل بورد تخصصی آلرژی و ایمنولوژی بالینی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز است

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، دکتر فرهاد ابول نژادیان را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهواز منصوب کرد.
بیوگرافی سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
دکتر فرهاد ابول نژادیان اصالتا بهبهانی و فارغ التحصیل بورد دکترای تخصصی کودکان در سال ۱۳۸۹ از دانشگاه علوم پزشکی تهران و فارغ التحصیل بورد تخصصی آلرژی و ایمنولوژی بالینی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز با رتبه دوم کشوری است.
ابول نژادیان از سال ۹۴ به عنوان عضو هیئت علمی در گروه کودکان دانشگاه علوم پزشکی اهواز مشغول بکار شده است.
وی از سال ۱۳۹۴ ریاست دانشکده علوم پزشکی شوشتر را بر عهده داشته است.

متن این حکم صادره از سوی وزیر بهداشت به شرح زیر است:
 جناب آقای دکتر فرهاد ابول نژادیان
عضو محترم هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهواز
 نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهواز منصوب می‌شوید. از جنابعالی انتظار دارم با استفاده از توان تخصصی و کارشناسی و اجرایی اعضای محترم هیات علمی و کارکنان محترم آن دانشگاه و تکریم این قشر ارزشمند و دانشجویان عزیز، نسبت به ساماندهی منابع انسانی و مالی اقدام نمایید و در تامین، حفظ و ارتقای سلامت جامعه بویژه محرومین و نیازمندان و توسعه عدالت در سلامت در حوزه ماموریت خود تلاش لازم را انجام دهید.
امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون مداری، اعتدال‌گرایی و منشور  اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.

 قدردانی از خدمات دکتر ایرج نظری
 وزیر بهداشت همچنین در پیامی از خدمات دکتر ایرج نظری در مدت تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی‌ اهواز قدردانی کرد.
 متن این پیام به شرح زیر است:
 برادر گرامی جناب آقای دکتر ایرج نظری
خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان برگزیده خویش عطا می‌فرماید. بدینوسیله از خدمات ارزشمند و تلاش مستمر و شایسته شما در مدت تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی  اهواز صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم.
از خداوند متعال سلامتی، بهروزی و دوام توفیق شما را در خدمتگزاری به نظام اسلامی و مردم شریف ایران، در مناصب و جایگاه‌های دیگر خواستارم.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*