اخبار عمومی
اعلام وصول 2
299235
تاریخ انتشار: 1398/10/01 23:57
مراسم تشییع از مقابل سپاه ناحیه واقع در میدان مرکزی شهر لیکک با تشریفات نطامی آغاز و سرانجام پیکر مرحوم شریعت نیا در محل قبرستان جدید به خاک سپرده شد

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، مراسم تشییع و خاکسپاری سرهنگ «امید علی شریعت نیا»، رزمنده، جانباز و فرمانده اسبق سپاه ناحیه بهمئی عصر روز یکشنبه با حضور پرشور اقشار مختلف مردم، فرماندهان نظامی، مسئولان استانی و مقامات محلی در شهرستان بهمئی برگزار شد.


بنا به گزارش دریافتی مراسم تشییع از مقابل سپاه ناحیه واقع در میدان مرکزی شهر لیکک با تشریفات نطامی آغاز و سرانجام پیکر مرحوم در محل قبرستان جدید به خاک سپرده شد


در این مراسم سرهنگ «جهانگیر انصاری» جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد طی سخنانی خاطرنشان کرد: صحنه های حضور باشکوه شما در مراسم تشییع این انسان وارسته، نشانه روشن از همراهی و همدلی این مرد بزرگ با مردم بوده است .

خانواده شریعت نیا از همه مردم، بزرگان و خانواده معظم شهدا، رزمندگان، نیروهای نظامی و انتظامی، فرمانداران، سرداران، بزرگان، معتمدین، روسای ادارات و نهادها که از راه های دور و نزدیک برای شرکت در مراسم تشییع پیکر این انسان بزرگ حضور داشتند، تقدیر و تشکر کردند.
شایان ذکر است، سرهنگ «امید علی شریعت نیا»، فرمانده سابق سپاه ناحیه بهمئی و از یادگار هشت سال دفاع مقدس روز ۲۹ آذرماه امسال دچار عارضه قلبی شد و پس از انتقال به بیمارستان امام شهر اهواز به رحمت ایزدی پیوست.

پیام فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بهمئی
ســرگـرد  پاســـدار باقـر پسنــده فــرمانده ناحیـه مقاومت بسیـج سپــاه شهرستــان بهمئــی با ارسال پیامی از حضور حماسی مردم ولایت مدار در مراسم استقبال و تشییع سرهنگ پاسدار امیدعلی شریعت نیا به شرح ذیل مراتب قدردانی و سپاس را اعلام کرد.
«بسم الله الرحمن الرحيم» «من المومنين رجال صدقوا ما عاهدو الله عليه فمنهم من قضي نحبه و منهم من ينتظر و ما بدلو تبديلا»
درود خدا بر شما مردان و زنان و بر پیر و جوان و همه اقشار متدین و انقلابی این خطه ی ولایتمدار، شهیدپرور و استکبارستیز که با حضور مسئولانه و شکوهمند خود در مراسم استقبال،تشییع و تدفین باشکوه  فرزند برومند حضرت روح الله (ره)، صفا و معنویت سال های دفاع مقدس را زنده کردید.
مردم شهیــد پرور استان و شهرستــان بهمئــی! آفرین بر همت و عزم والایتان که در همه لحظات حساس با حضور گسترده و موثر پشتیبانی خود را از نظام جمهوری اسلامی و رهبری گرانقدر انقلاب اسلامــی و مجاهدان راه حق و حقیقت اعلام می نمایید. شما با حضورتان حرکت واقعی و حیات واقعی را نشان دادید.
حضور پرشور، گسترده و پرصلابت شما در این مراسم، حماسه ای شکوهمند و به یادماندنی را از تعهد دینی و انقلابی شما رقم زد و یاد و خاطره حماسه آفرینی هایتان در دوران پرافتخار دفاع مقدس را زنده ساخت.
 در پایان جا دارد از حضور باشكوه شما مردم ولایتمدار بویژه خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان، پیشکسوتان جهاد و شهادت، روحانیون معزز، ائمه محترم جمعه ،سرداران(سردارشهابی فر،سردارهاشمی پور،سردارامیری،سردارالوندنسب،سرداررفیقدوست ومجموعه همکارنشان در تیپ امام حسن (ع) سرهنگ انصاری جانشین سپاه فتح استان ومجموعه همکاران سرهنگ حکمتیان فرمانده تیپ قهرمان ۴۸ فتح ومجموعه همکاران، فرماندهان عزیز نواحی دراستان ک وب  وخوزستان ،همکاران عزیز وداغدار خودم درسپاه شهرستان بهمئی وهمرزمان وفرماندهان دوران جنگ،مسئولین ادارات ،سازمانها ونهادها نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان عزیز، فرماندهان گردانها، پایگاها،اصحاب رسانه مداحان ،فرمانداران، بخشداران، شهرداران، شورای اسلامی شهر وروستا، دهیاران، بازاریان،اصناف، فرهنگیان، دانشجویان، دانش آموزان مدیرعامل شرکت نفت امیدیه وآغاجاری وهمکاران ،مدیرعامل پالایشگاه گاز بید بلند وهمکاران،مدیرکل دادگستری وقضات وبویژه مردم عزیز شهرستان بهمئی(اعم ازبرادروخواهر) که حماسه آفریدند وبه خصوص خانواده با اصالت شریعت نیا ومومنی که همکاری خوبی با برادران خود در سپاه شهرستان داشته اند ودیگر آحاد مردم در مراسم استقبال، تشییع و  تدفین "سرهنگ حــاج امیـدعلی شریعت نیا" تقدیر و تشكر نماییم.
 
خداوند سبحان یار و یاورتان باد
 
       "ســــرگرد پاســـدار باقر پسنــده        فــرمانده ناحیــه مقاومـت بسیــج سپــــاه شهــرستان بهمئــــی"



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*