اخبار عمومی
اعلام وصول 2
299259
تاریخ انتشار: 1398/10/03 21:37
استاندار در نشست اعضای ستاد انتخابات استان:
حسین کلانتری: اگر فرماندار و یا بخشداری در متینگ های انتخاباتی شرکت کند در هیچ جایی از ستاد انتخابات و مجموعه انتخابات جایگاهی نداشته باشد.

حسین کلانتری گفت: بدون شک فرمانداران و بخشداران بیش از همه پیشگام و در خط مقدم تحقق این امر مهم قرار دارند.
استاندار بر حساسیت، تعهد و مسئولیت پذیری و حراست و صیانت از تک تک آرای مردم به عنوان حق الناس تاکید و با بخشداران و معاونان فرمانداران نیز اتمام حجت کرد.
کلانتری رعایت مر قانون، بی طرفی، امانت داری و سلامت کامل انتخابات را به بخشداران و معاونان فرمانداران نیز گوشزد کرد.
وی یاداور شد: بدون شک چنانچه به این اطمینان برسم که فرماندار یا بخشدار و یا هر مجری انتخاباتی در تعهدش ذره ای کوتاهی کند در تغییر آن حتی در روز انتخابات درنگ نخواهم کرد.
کلانتری با اشاره به حضور برخی مدیران و افراد دارای مسئولیت در میتینگ ها و نشست های انتخاباتی کاندیداها نیز گفت: ملاک ومعیار در این راستا نیز قانون است.
وی ادامه داد: البته برای جلوگیری از بروز هرگونه شائبه ای دستور دادم که بررسی دقیق صورت گیرد و هر مدیری که در این مدت و تا زمان برگزاری انتخابات در نشست ها و جلسات نامزدی خاص شرکت کرده به هیچ وجه مسئولیتی در امر برگزاری انتخابات نداشته باشد.
استاندار در ادامه به معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی و رئیس ستاد انتخابات استان ماموریت داده که با جدیت رصد کند که اگر فرماندار و یا بخشداری در متینگ های انتخاباتی شرکت کند در هیچ جایی از ستاد انتخابات و مجموعه انتخابات جایگاهی نداشته باشد.
استاندار در بخش دیگری از سخنانش خطاب به مجریان انتخابات گفت: در انتخابات نام نیک از خود بجا بگذارید و شما مردانه در انتخابات بایستید و مر قانون را عمل کنید و من هم مردانه حامی و پشت شما هستم،چرا که مردم تصمیم نهایی را در انتخابات می گیرند و ما فقط مجری و برگزار کننده انتخابات هستیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به بخشداران تاکید کرد که خود را وامدار و وابسته به هیچ شخص، جریان و گروه خاصی نکنند و محکم و با اقتدار به وظایف و مسئولیت خطیر خود در انتخابات عمل کنند و بدون شک مجموعه مدیریتی استان با تمام توان از این مدیر و یا فرماندار و بخشدار پاک دست، متعهد، مسئولیت پذیر و امانت دار حمایت قاطع خواهند کرد.
وی انتخابات را صحنه همدلی، انسجام، غرور و صلابت دانست و برگزاری یک انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری مردم و در تراز جمهوری اسلامی در روز دوم اسفندماه را ضروری برشمرد.
کلانتری تصریح کرد: هم اکنون بهترین همکاری و تعامل بین هیات های اجرایی و نظارت برای برگزاری یک انتخابات سالم و امن وجود دارد و با تدابیر لازم تمام منفذها برای هرگونه تخلف احتمالی مسدود شده است.
کلانتری با تاکید بر اینکه تحت هیچ شرایطی نباید به ارکان انتخابات خدشه ای وارد و یا شبهه ای در مراحل و فرآیند انتخابات ایجاد شود، تصریح کرد: مسائل طایفه ای، باندی، قومی، قبیله ای و حزبی در انتخابات جایی ندارد و قرار گرفتن بر مدار قانون و اجرای آن ملاک اصلی مجریان انتخابات  است.



کانال تلگرام عصر جهان


کاندیداتور
|
Iran
|
1398/10/06 14:38
  +0

  -0
پاسخ
درودبراستاندارقانونی ان شاءالله عملتان هم همینطوراست نه مثل بعضی های مسئولین قبل که روزبرگزاری که به که ایره دونگ ودنگ

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*