اخبار عمومی
اعلام وصول 2
299305
تاریخ انتشار: 1398/10/11 10:57
استاندار:
کلانتری: هرگونه استفاده از اموال دولتی در انتخابات له یا علیه نامزدی ممنوع و در صورت ارائه گزارش با مدیر یا کارمند متخلف برخورد می شود.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، حسین کلانتری در سومین نشست شورای راهبردی توسعه مدیریت استان با اشاره به اینکه مهم ترین مسئله برای ما اعتماد و رضایتمندی مردم است، اظهار داشت: به طور نسبی باید از نحوه نگاه و رضایتمندی مردم نسبت به عملکرد دستگاه های اجرایی ارزیابی داشته باشیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر کارکرد الکترونیکی میز خدمت تاکید کرد و گفت: میز خدمت باید موجب افزایش خدمات رسانی به مردم شود.


وی با اشاره به طرح پیشنهادی ارزیابی دستگاه های اجرایی از سوی برنامه و بودجه، ابراز کرد: خلاصه ای از این طرح به صورت مصوبه در اختیار تمامی مدیران دستگاه های اجرایی قرار گیرد و مدیران در یک بازه زمانی یک هفته ای تمام نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در اختیار دبیر این نشست قرار دهند.
کلانتری خواستار استفاده از ظرفیت جامعه دانشگاهی برای تدوین کارشناسی شده این برنامه شد.
وی خواستار اجرای پایلوت آزمایشی این طرح در تعدادی از دستگاه های اجرایی شد و گفت: پس از اجرای آزمایشی طرح از لحاظ نظری و عملی مورد ارزیابی قرار گیرد و بعد از رفع معایب به رای گیری گذاشته می شود.
نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه باید دلایل رضایتمندی یا عدم رضایت مردم مشخص و ارزیابی شود، ابراز کرد: می طلبد این تجزیه و تحلیل مستند، متقن و آماری باشد.
کلانتری با تاکید بر اینکه وجود دستگاه های نظارتی نباید شجاعت را از مدیران بگیرد، عنوان کرد: اما دستگاه نظارتی باید همواره بر عملکرد مدیران نظارت داشته و آنها را رصد و کنترل کنند.
وی با اشاره به اینکه از ۸۲ دستگاه اجرایی استان اکنون میزخدمت در۵۰ دستگاه دایر و فعال است بیان کرد: هدف از برگزاری این نشست ها کیفیت بخشی به خدمات در میز خدمت است.
وی با تاکید بر اینکه یکی از ملاک های ارزیابی مدیران مربوط به میزان فعال بودن میزخدمت در دستگاه های اجرایی است، اظهارداشت: در جشنواره شهید رجایی دستگاه های برتر استان در خدمات رسانی معرفی و مورد تشویق قرار می گیرند.
کلانتری تصریح کرد: برپایی میزخدمت نباید موجب ایجاد فاصله در بین مردم و مسئولان شود و ملاقات های مردمی باید به صورت مستمر در ادارات دایر باشد.
وی تاکید کرد: ملاقات های مردمی هیچ تعارضی با میزخدمت ندارد و انتظار می رود مدیران با برنامه ریزی مشخص نسبت به برپایی میزخدمت در محل نماز جمعه اقدام کنند.
کلانتری بر تعامل چهره به چهره مسئولان استان با مردم تاکید کرد و افزود: مدیران توانمند و مردمی هرچند وقت یکبار به تمامی شهرستان های حوزه کاری خود سرزده و از نزدیک برای رفع مشکلات اقدام می کنند.
نماینده ارشد اجرایی استان در خصوص بیمه اموال دولتی و ماشین آلات دستگاه اجرایی تاکید داشت و گفت: مدیران دستگاه ها نسبت به انتخاب امین اموال از بین کارمندان رسمی و مورد اعتماد خود اقدام کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار ثبت اطلاعات اموال دستگاه های اجرایی در «سامانه سادا» شد.
کلانتری در بخش دیگری از سخنانش، اظهارداشت: هرگونه استفاده از اموال دولتی در انتخابات له یا علیه نامزدی ممنوع و در صورت ارائه گزارش با مدیر یا کارمند متخلف برخورد می شود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*