اخبار عمومی
اعلام وصول 2
299312
تاریخ انتشار: 1398/10/13 00:23
انتشار گسترده تصاویری از مسئولینی که بجای همدردی و همراهی با مردم در بیرون از مرزها مشغول خوش گذرانی اند، آن هم به سبکی غیر شرعی و غیر دینی و مشمئز کننده که بازتابی از عدم تعهد، عدم دین باوری و عدم جامعه فهمی است.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در روزهایی که فشارهای اقتصادی معیشت مردم را تحت فشار گذاشته است و بسیاری از همین خانواده ها سختی تامین مالی هزینه های دانشگاهی فرزندانشان را نیز به دوش می کشند؛ تصاویری از تفریحات ناسالم مسئولین کشوری بیش از هر موضوع دیگری می تواند مردم تحت فشار را رنجیده خاطر و نگران کند.

مسئولینی که بجای همدردی و همراهی با مردم در بیرون از مرزها مشغول خوش گذرانی اند، آن هم به سبکی غیر شرعی و غیر دینی و مشمئز کننده که بازتابی از عدم تعهد، عدم دین باوری و جامعه فهمی است.

در همین راستا خبری عجیب در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود، حضور رئیس دانشگاه پیام نور در مراسم رقصی در تایلند!

در این تصاویر محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور بدون توجه به مسائل شرعی و اصول و مبادی دینی در حال فیلم برداری از این مراسم مبتذل و غیر شرعی است.

تصاویر لو رفته از حضور محمدرضا زمانی در تایلند به شرح زیر است:

حضور آقای رئیس دانشگاه در مراسم رقص تایلندی +عکس

حضور آقای رئیس دانشگاه در مراسم رقص تایلندی +عکس

حضور آقای رئیس دانشگاه در مراسم رقص تایلندی +عکس

در همین راستا یکی از فعالین دانشجویی دانشگاه پیام نور و عضو شورای ناظر بر نشریات وزارت علوم به انتشار این تصاویر واکنش نشان داد:

حضور آقای رئیس دانشگاه در مراسم رقص تایلندی +عکس

محمدرضا زمانی کیست؟

محمدرضا زمانی متولد 1337 در شهرستان میمه اصفهان و استاد پایه 34 است. وی تاکنون راهنمایی بیش از 80 رساله دکتری و پایان نامه کارشناسی ارشد را در رشته های مرتبط با تخصص خود عهده دار بوده است.

چاپ 96 مقاله علمی، پژوهشی در مجلات معتبر ملی و بین المللی، ارائه بیش از 75 مقاله کامل و 120 خلاصه مقاله در کنفرانس ها و همایش های معتبر داخلی و بین المللی از فعالیت های علمی ارزنده او است.

زمانی عضو انجمن های علمی زیست شناسی، بیوتکنولوژی و ژنتیک ایران است و در دو دوره در هیات مدیره انجمن زیست شناسی ایران عضویت داشته است.

وی هم اکنون سردبیر مجله پژوهش های سلولی و ملکولی و نیز مدیر مسئول مجله بیوتکنولوژی ایران است و در سال های 79 و 80 به عنوان استاد نمونه دانشگاه رازی کرمانشاه برگزیده شده است.

سرپرست جدید دانشگاه پیام نور در حوزه فعالیت های آموزشی نیز افزون بر تدریس در مقاطع مختلف و دوره های متنوع مرتبط با زیست شناسی و زیست فناوری در دانشگاه های رازی، تهران، تربیت مدرس و پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری، سهم بسزایی در ایجاد و راه اندازی دوره های کارشناسی ارشد و دکتری علوم سلولی و ملکولی داشته است.

وی در حوزه پژوهشی نیز مجری و یا همکار اصلی در ده ها طرح تحقیقاتی و پژوهشی بوده که حاصل نتایج آنها علاوه بر تربیت نیروهای متخصص و انتشار مقالات علمی متعدد، دستیابی به فناوری های موردنیاز کشور بوده است.

از جمله مسئولیت های اجرایی زمانی می توان به مدیر گروه زیست شناسی، مدیر کل تحصیلات تکمیلی، معاون پژوهشی و ریاست دانشگاه رازی، ریاست پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری، مسئول کمیته های ایمنی زیستی، زیست فناوری و پدافند غیر عامل زیستی وزارت علوم و نیز ریاست کمیسیون دائمی هیات های امنای دانشگاه ها اشاره کرد



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*