اخبار عمومی
اعلام وصول 2
299313
تاریخ انتشار: 1398/10/12 20:28
مجید نامجومطلق، مربی اسپانیایی، مربی بدنساز انگلیسی، بهزاد غلامپور و صالح مصطفوی کادر مربیگری تیم استقلال را تشکیل خواهند داد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، هیات مدیره باشگاه استقلال پس از بررسی وضعیت امروز و دورنمای حرفه‌ای باشگاه و ساعت‌ها مذاکره مجدد با گزینه اصلی خود به اتفاق آرا فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال انتخاب کرد. قرارداد سرمربی جدید به مدت یک و نیم فصل است. مجید نامجومطلق، مربی اسپانیایی، مربی بدنساز انگلیسی، بهزاد غلامپور و صالح مصطفوی کادر مربیگری تیم استقلال را تشکیل خواهند داد. فرهاد مجیدی، یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌های حرفه‌ای باشگاه استقلال است. مسئولیت مراقبت از این سرمایه را باشگاه استقلال بر دوش دارد و با آگاهی هواداران و تحلیل درست از شرایط امروز استقلال مقدور می‌شود. باشگاه استقلال در تاریخ خود مسئولیت‌های سنگینی را به فرزندان این باشگاه سپرده و موفقیت‌های بزرگ را از این مسیر به دست آورده است.

لیست استقلال برای مسابقات آسیایی ارسال شد

دومین جلسه ستاد بازی‌های آسیایی باشگاه استقلال با حضور اعضا برگزار و یک روز زودتر از مهلت تعیین شده از طرف فدراسیون فوتبال لیست نهایی تهیه و اسامی بازیکنان و کادرفنی به فدراسیون فوتبال ارسال شد. طبق قوانین لیگ قهرمانان آسیا تا یک هفته قبل از اولین بازی تیم استقلال در مرحله پلی‌آف امکان جابجایی یا اضافه کردن ۵ بازیکن وجود خواهد داشت. همچنین پس از دو بازی مرحله پلی‌اف و در صورت صعود استقلال به مرحله گروهی لیگ قهرمانان مجددا امکان حذف و اضافه‌ ۵ بازیکن ممکن خواهد بود. استقلال یکم بهمن در ورزشگاه آزادی به مصاف برنده الفیصلی اردن و الکویت کویت می‌رود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*