اخبار عمومی
اعلام وصول 2
299381
تاریخ انتشار: 1398/10/23 18:34
واکنش «سیدقدرت حسینی» به رد صلاحیت تاجگردون:
ما موافق حذف هیچکس نیستیم، ضمن آنکه اگر آقای تاجگردون نباشد، انتخابات آن رنگ و بوی رقابتی را نخواهد داشت و برخی از طرفداران او شاید از این موضوع ناراحت شوند.

عصرجهان-«سید قدرت حسینی بحرینی» نامزد انتخابات مجلس دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی به رد صلاحیت غلامرضا تاجگردون واکنش نشان داد.


حسینی با بیان اینکه لزوماً شورای نگهبان دلایل قانع کننده‌ای برای رد یا تأیید افراد خواهد داشت، گفت: ما راضی به اینکه رقبایمان رد صلاحیت شوند، نیستیم، و اگر کسی رد صلاحیت شود مقصر شورای نگهبان نیست بلکه عملکرد خود فرد باعث چنین اعمال نظری شده است.
حسینی در ادامه گفت و گو با کبنا بیان کرد: همانطور که باید انتخابات پرشور برگزار شود و مردم از میان عقاید و دیدگاه‌های مختلف انتخاب اصلحی داشته باشند، ما مایلیم در میدان انتخابات رقابت خوبی با آقای تاجگردون داشته باشیم.
حسینی در ادامه ابراز کرد: ما موافق حذف هیچکس نیستیم، ضمن آنکه اگر آقای تاجگردون نباشد، انتخابات آن رنگ و بوی رقابتی را نخواهد داشت و برخی از طرفداران او شاید از این موضوع ناراحت شوند. و البته با حضور ایشان در انتخابات باز ما هم پیروز هستیم.
حسینی در انتها گفت: آنچه که بیش از همه اینها مهم است برگزاری انتخاباتی پرشور، و البته انتخابی اصلح و شایسته در دوم اسفندماه است.

به گزارش کبنا، غلامرضا تاجگردون در این مرحله از فرایند انتخابات مجلس صلاحیت‌شان تأیید نشده است و او طبق قانون حق اعتراض و پیگیری دارد.
تاجگردون در یادداشت کوتاهی در خصوص عدم تأیید خود از سوی شورای نگهبان نوشت: «مردم شریف شهرستان‌های گچساران و باشت؛ تماس‌ها و پیام‌های متعدد و دلسوزانه‌ای از طرف شما عزیزان برای این‌جانب آمده است.
امکان پاسخگویی به همه شما عزیزان نیست. این مرحله از بررسی صلاحیت‌ها یکی از مراحل قانونی است و قاعدتاً می‌بایستی این فرایند طی شود.
ضمن تشکر فراوان از این‌همه مهر و محبت شما خونسردی خودتان را حفظ کنید و بدانید دست خدا بالاتر از همه دست‌هاست و نمی‌گذارد حقی ضایع شود.»

م/کبنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*