اخبار عمومی
اعلام وصول 2
299522
تاریخ انتشار: 1398/11/07 00:21
مهدی محسن نژاد کشتی گیربهمئی اصل و دارنده دومدال جهانی و آسیایی در مسابقات بین المللی در مسابقات جام جهان پهلوان تختی که در شیراز برگزار شد در وزن 60کیلوگرم به عنوان قهرمانی دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، چهلمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی یکی از مراحل انتخابی المپیک و گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور کشتی گیرانی از کشورهای ارمنستان، تاجیکستان، قزاقستان، روسیه، قرقیزستان و نمایندگان کشورمان روزهای 3 و 4 بهمن ماه در سالن شهید دستغیب شهر شیراز برگزار شد.
مهدی محسن نژاد کشتی گیر بهمئی اصل ساکن بهبهان گفت: در این مسابقات در دور اول استراحت و در دور دوم کشتی گیری از کشورمان را رو ضربه فنی کرد و دور سوم مقابل کشتی گیر ارمنستان ۹ صفر برنده شد و نهایتا در فینال مقابل کشتی گیری از کشورمان 6بر 3پیروز ومدال طلای این دوره را به گردن آویخت.
وی گفت:که خدا روشکر با پیروزی بر تمام مدعیان داخلی و خارجی به مدال طلا رسیدم و قهرمان شدم و در پایان این مسابقات تیم کشورمان با 250 امتیاز اول شد و تیم های ارمنستان و تاجیکستان به ترتیب با 55 و 12 امتیاز دوم و سوم شدند.
مهدی محسن نژاد با وجود مصدومیت شدید قبل از مسابقات از ناحیه لگن وعدم امادگی کامل و با اصرار محمدبنا سرمربی تیم ملی توانست با اقتدار کامل مدال طلای وزن المپیکی ۶۰ کیلو را در چهلمین دوره مسابقات بین المللی جهان پهلوان تختی کسب کند.
مهدی محسن نژاد پس از نصب عکس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی روی سینه خود بر فراز سکوی نخست ایستاد

برچسب ها:
مهدی محسن نژاد ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


بهمئی مقیم بهبهان(شهروندبهبهان
|
Iran
|
1398/11/13 20:05
  +0

  -0
پاسخ
تبریک به این قهرمان

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*