اخبار عمومی
اعلام وصول 2
299720
تاریخ انتشار: 1398/11/28 00:29
بسته خبری یازدهمین انتخابات مجلس در خوزستان
آخرین اخبار از روند برگزاری تبلیغات و اقدامات اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خوزستان را در بسته خبری روزانه بخوانید.

عصرجهان-آخرین اخبار از روند برگزاری تبلیغات و اقدامات اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خوزستان را در بسته خبری روزانه بخوانید.

علی‌حسین حسین‌زاده معاون سیاسی استانداری خوزستان، گفت: تعداد کل شعب در خوزستان ۳ هزار و ۱۴۱ شعبه است که از این تعداد ۲ هزار و ۲۵۱ شعبه به صورت شعب اخذ رای ثابت و ۸۹۰ شعبه به صورت شعب سیار هستند.

حسین زاده گفت: در خوزستان ۳ میلیون و ۵۶۲ هزار و ۲۳۸ نفر واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد یک میلیون و ۷۸۹ هزار و ۸۵۵ نفر مرد و یک میلیون و ۷۷۲ هزار و ۳۸۳ نفر خانم هستند.

برگزاری مانور انتخابات در خوزستان

رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: این مانور با هدف ایجاد آمادگی دستندرکاران انتخابات در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها از ۸ صبح امروز آغاز و تا ساعت ۱۴ ادامه داشت.

وی افزود: این مانور در 14 حوزه انتخابی ، 13 حوزه فرعی و 40 بخشداری در حال برگزاری است.

نصب کارتن پلاست برای تبلیغات انتخاباتی در سطح اهواز

خدامرادی شهردار منطقه ۸ اهواز، اظهار کرد: یک هزار مترمربع کارتن پلاست برای تبلیغات انتخاباتی در سطح شهر اهواز به منظور پاکیزه نگهداشتن شهر از نصب پوستر‌های انتخاباتی داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انجام شده است.

وی افزود: با شروع تبلیغات شهری، کار نظافت شهر بیش از پیش مطرح می‌شود و با تمام قوا برای پاکیزگی این منطقه در این برهه زمانی تلاش خواهیم کرد.

ثبت مشخصات نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رای

ابوالحسن معماری رئیس هیات نظارت و بازرسی بر انتخابات، اظهار کرد: بازرسان بر روند تبلیغات نظارت و بازرسی می‌کنند و تمامی تخلفات مستندنگاری و به ستاد پیشگیری از تخلفات ارسال و در پرونده افراد ثبت می‌شود.

وی افزود: نامزدها طبق قانون از نصب پوستر و عکس در اماکن ممنوعه خودداری کنند.

معماری گفت: نامزدهای انتخابات تا سه‌شنبه با مراجه به سایتnamayaned.shora@gmail.com k نسبت ثبت مشخصات نمایندگان خود در شعب اخذ رای اقدام کنند.

تخلف تعدادی از شهرداران خوزستان

رییس هیات بازرسی انتخابات خوزستان امروز اعلام کرد: سه شهردار، یک بخشدار و یک شورای شهرستان در خوزستان به دلیل حمایت از نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم مرتکب تخلف شده‌ و به ستاد پیشگیری از جرایم قوه قضاییه معرفی شدند.

ستاد چند صد میلیونی یکی از نامزدهای مجلس خرمشهر!

همزمان با آغاز زمان قانونی تبلیغات نامزدهای انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خرمشهر و مینوشهر،  شاهد هزینه‌کرد مبالغ گزاف و چندصد میلیونی از سوی یکی از نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خرمشهر هستیم.

 یک کاندیدای اهوازی به مراجع قضایی معرفی شد

حسین زاده رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان گفت : یک کاندید در حوزه اهواز به دلیل تخلف در تبلیغات به قوه قضائیه معرفی شده است.

 مناظره کاندیداها در بندرامام خمینی به تنش کشیده شد

در بندرامام خمینی مناظره بین آقایان حسنی و امیرحیات مقدم  که توسط جوانان انقلابی برگزار شده بود با دخالت برخی افراد دقایقی به تنش کشیده شد عده‌ای از هواداران دو نامزد به سمت جایگاه هجوم‌ بردند که با دخالت نیروی انتظامی و شرکت کنندگان این غائله خوابید.

منبع:فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*