اخبار عمومی
اعلام وصول 2
299725
تاریخ انتشار: 1398/11/27 21:24
با پُر نشدن معرفی نامه برای ۳ نامزد ریاست فدراسیون فوتبال از سوی اعضای مجمع، فهرست نفراتی که به مرحله بررسی تعیین صلاحیت‌ها رسیدند مشخص شد.

امروز (یکشنبه) آخرین فرصت ثبت نام کنندگان حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال برای ارائه معرفی نامه از سوی اعضای مجمع بود.
برهمین اساس افرادی که قصد حضور در انتخابات ریاست را داشته باشند باید معرفی نامه با امضاء ۱۰ عضو مجمع را به فدراسیون ارائه می‌کردند که تا پایان وقت اداری امروز محمد حسین قریب، حبیب کاشانی، مهدی محمدنبی، هدایت الله ممبینی، حیدر بهاروند و عباس صوفی این فرم‌ها را تحویل دادند.
امیر مسعود هراتیان (رئیس هیئت فوتبال اصفهان) محمدرضا کلایی (شهردار مشهد) و محمدرضا جلالی (معاون فرهنگی فدراسیون فوتبال در زمان محمد دادکان) نتوانستند این فرم‌ها را ارائه کنند و به همین دلیل شانس رقابت در عرصه انتخابات را از دست دادند
از فردا (دوشنبه) هیئت سه نفره رسیدگی به صلاحیت‌های نامزد‌های باقی مانده فدراسیون شامل ابراهیم شکوری (سرپرست دبیرکلی) سمیعی (مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان) و صفی الله فغانپور (مسئول امور حقوقی و قرارداد‌های فدراسیون فوتبال) کار خود را برای ارزیابی صلاحیت نفرات باقی مانده برای پست ریاست و هیئت رئیسه آغاز کنند. مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال ۲۵ اسفند برگزار می‌شود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*