اخبار عمومی
اعلام وصول 2
299743
تاریخ انتشار: 1398/11/30 16:39
فرماندار بهمئی در جمع عوامل اجرایی انتخابات اعلام کرد: هیچگونه طرفداری از هیچ کاندیدایی از انتخابات در این دوره نکردم و نمی کنم.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان؛فرماندار بهمئی صبح امروز در نشست با عوامل اجرایی صندوق های اخذ رای با اعلام بی طرفی خود در انتخابات، بر لزوم برگزاری یک انتخابات سالم و در امنیت کامل تاکید کرد.


حکمت اله سنایی تصریح کرد:سعی کردم در انتخاب نمایندگان فرماندار بر روی شعب اخذ رای اصل بی طرفی را رعایت کنم ؛دو شاخصه خداترسی و توانمندی از ویژگی هایی بود که در انتخاب افراد دخیل کردم.
وی گفت:توانمندی معنای نزدیک مبنی بر مدیریت قضایا دارد، معنای دوری هم دارد به مصداق جهاد اکبر کسانی که بتوانند با نفس خود مبارزه کنند ؛کسی که بر روی شعبه اخذ رای اگر رایی به نفع کاندیدای خود بیاید، بتواند از آن چشم پوشی کند .
فرماندار بهمئی افزود:شهرستان ما موارد مثبت و منفی در یکی دو سال اخیر داشت؛یادواره شهرستان یکی از آن نکات مثبت است، انتخاباتی که ما در سالهای اخیر داشتیم اشکالاتی داشت،قبل از هر چیز این اشکالات به وزارت کشور وارد است و بنده هم به نوعی دخیل بودم .
سنایی خاطرنشان کرد:نمی خواهم دنبال مقصر بگردم، همینقدر بگویم با توجه به انتخابات گذشته و اغتشاشات پسا بنزینی که داشتیم شهرستان ما دیگر ظرفیت یک حاشیه و انتخابات متوسط را هم ندارد.
وی گفت: همه باید احساس وظیفه کنیم و این انتخابات را به چشم یک آزمون بنگریم، آزمونی که آبرو و حیثیت شهرستان ما در گروی آن است. نقد هایی هست که با هنجار شکنان برخورد شود، خدا را شکر دادستان جوان ، پر انرژی، جدی  و دلسوزی هم داریم که پای کار است .
سنایی تصریح کرد:نماینده فرماندار حکم فرماندار را بر روی صندوق دارد و از صبح تا آخرین لحظه پروسه انتخابات باید همه چیز را رصد و با خلاقیت مدیریت کند.
وی در واکنش به انتشار آمار شبه آمیزی در مورد واجدین شرایط رای در شهرستان گفت: اخیرا مطلبی را در مورد آمار واجدین شرایط شهرستان در فضای مجازی دیدم، خواستم رسما به آن پاسخ دهم اما گفتم باب می شود که هر کس هرچه نوشت ما باید پاسخ دهیم.
سنایی افزود: اولا اینکه این متن دارای ایرادات آماری اساسی است، نوشته است جمعیت شهرستان بهمئی 36 هزار نفر است، در سایت مرکز آمار جمعیت شهرستان در سرشماری 95  ، 38هزار و 136 نفر بود که با احتساب نرخ رشد ما که بالاتر از میانگین کشوری است در حال حاضر جمعیت ما نزدیک به 42هزار نفر است ،ما می گویم 41هزار نفر.
وی ادامه داد:آمار واجدین شرایط طبق مراجع کشوری 70تا 75درصد جمعیت هر منطقه است، با این احتساب 28هزار و 700نفر می شود ما آمار را 28هزار و 39نفر اعلام کردیم، تازه ما اعلام نکردیم این آمار را ستاد انتخابات کشور با استعلام از مرکز آمار و نرخ رشد جمعیت اعلام کرد.
فرماندار بهمئی تصریح کرد: شبهه ای به وجود آمد که فرماندار آمار را زیاد اعلام کرد تا تعرفه های اضافی را به نفع کاندیدای خاص بریزد، مباحثی ممکن است در فضای مجازی مطرح شود و هر کسی را به کسی منتسب کنند، بنده همین جا اعلام می کنم بعنوان شخصیت حقیقی نه بعنوان فرماندار، هیچگونه طرفداری از هیچ کاندیدایی از انتخابات در این دوره نکردم و نمی کنم.
سنایی با تاکید بر بی طرفی در انتخابات گفت: اگر یک نفر پیدا شد که در فضای مجازی،تلفنی یا حضوری بگوید که آقای سناییِ فرماندار به من گفت که به فلانی رای دهد، همین الان استعفا می دهم، خیالتان از این بابت راحت باشد، در چینش عوامل اجرایی هم اصل بی طرفی را رعایت کردم  .
م/ آوای ماغر



کانال تلگرام عصر جهان


از بهمیی
|
Iran
|
1398/11/30 21:07
  +0

  -0
پاسخ
کاسه کوزت را جمع کن وبرو
شهرستان بهمیی
|
Iran
|
1398/12/04 09:36
  +0

  -0
پاسخ
درود برفرماندار محترم وبادرایت شهرستان بهميی
واقعاً انتخابات شهرستان بهمیی سالم ومنظم برگزارگردید.
که نشان ازمدیریت هوشمندانه وعالی جناب اقای سنایی می باشد.
این موفقیت رابه ایشان وهمه دست اندرکاران برگزاری انتخابات ونیروهای نظامی وانتظامی وامنیتی وفرهنگی تبریک عرض می کنیم .

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*