اخبار عمومی
اعلام وصول 2
299771
تاریخ انتشار: 1398/12/05 12:57
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با بیان اینکه اعلام قیمت‌های غیر واقعی موجب شده بازار آشفته و نابسامان شود، گفت: در کشور مرجع قیمت برای خودرو نداریم.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، سعید موتمنی درباره وضعیت بازار خودرو اظهار کرد: بازار خودرو بسیار آشفته و متلاطم است و خبر خاصی از خرید و فروش نیست.
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو افزود: برخی افرادی که از قبل خودرو ثبت نام کردند و در حال حاضر خودرو‌ها را تحویل گرفتند به دلیل نوسانان نرخ ارز و احتمال گران‌تر شدن، خودرو‌ها را نمی‌فروشند و فقط پارکینگ‌ها عوض می‌شود.
وی با بیان اینکه اعلام قیمت‌های غیر واقعی موجب شده بازار آشفته و نابسامان شود، گفت: در کشور مرجع قیمت برای خودرو نداریم، اگر سقف قیمتی داشتیم وضعیت بازار بدین شکل نمی‌شد.
موتمنی بیان کرد: خودرو در زندگی امروز نقش اساسی دارد بنابراین باید برای آن سقف قیمتی تعیین کرد و نباید شرایط به گونه‌ای باشد که هر فردی هر قیمتی که تمایل داشت را اعلام کند.
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو تصریح کرد: بازار خودرو برخلاف بازار طلا به دلیل اینکه داخلی است به راحتی قابل کنترل است و با مشخص کردن سقف قیمتی به راحتی می‌توان آن را کنترل کرد.
وی گفت: فضای مجازی در بازار خودرو تاثیر گذار است و با قیمت‌های مختلفی که مطرح می‌کنند روی بازار تاثیر می‌گذارند.
موتمنی با بیان اینکه قیمت ۷۰ میلیون تومانی پراید غیرواقعی است و بروی کاغذ است، افزود: پراید در بازار با قیمت ۶۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو بیان کرد: شرایط بازار و اختلاف قیمت بین بازار و کارخانه به گونه‌ای است که تقاضای کاذب برای خرید خودرو از خودروسازان به وجود آمده است.
وی تاکید کرد: اگر عرضه، پاسخگوی تقاضا باشد آرامش به بازار خودرو باز خواهد گشت.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*