اخبار عمومی
اعلام وصول 2
299797
تاریخ انتشار: 1398/12/07 14:50
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به ابتلای سه خوزستانی به کروناویروس، از مرگ یکی از این بیماران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از ایسنا، دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در در این خصوص اظهار کرد: تا پیش از ظهر امروز (۷ اسفندماه) ابتلای سه خوزستانی از اهواز، اندیمشک و هندیجان به کروناویروس تایید شده است.
وی افزود: بیمار اندیمشکی مبتلا به کروناویروس فوت کرده است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: در حال حاضر ۲۳ مورد مشکوک به کروناویروس در خوزستان وجود دارد که آزمایش‌های لازم از این بیماران اخذ شده و منتظر جواب آزمایش‌ها هستیم. این بیماران اکنون در قرنطینه هستند.
شایان ذکر است ظهر امروز دکتر جهانپور رئیس روابط عمومی وزارت بهداشت اظهار کرد: بررسی‌های انجام شده از روز گذشته تا پیش از ظهر امروز روی موارد مشکوک کووید- مشخص کرد که ۴۴ نفر ابتلای قطعی‌ شان به کرونا، تایید شده است و ۴۴ مبتلای جدید هستند که از این تعداد ۱۵ نفر از استان قم، ۹ نفر استان گیلان، ۴ نفر در تهران، یک نفر استان مرکزی، ۳ نفر در خوزستان، ۲ نفر در سیستان و بلوچستان، یک نفر در استان کرمان، یک نفر در اردبیل، یک نفر در مازندران، یک نفر در لرستان، دو نفر فارس، یک نفر استان سمنان، دو نفر کهکیلویه و بویراحمد و یک نفر هرمزگان هستند.


رئیس بیمارستان رازی اهواز خبر داد:
ممنوعیت ملاقات در بیمارستان رازی اهواز / بیماران پذیرش می‌شوند
پرئیس بیمارستان رازی اهواز گفت: به منظور پیشگیری از انتقال ویروس، ملاقات بیماران در بیمارستان رازی اهواز ممنوع شده است.
دکتر فرهنگ کره‌بندی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تایید ابتلای سه خوزستانی به کروناویروس و تعیین بیمارستان رازی اهواز به عنوان بیمارستان معین کرونا در خوزستان اظهار کرد: بیمارانی که با علائم مشکوک به این بیمارستان مراجعه می‌کنند، پذیرش می‌شوند و مراحل درمان آن‌ها انجام می‌شود.
وی افزود: به منظور پیشگیری از انتقال ویروس، ملاقات بیماران در بیمارستان رازی اهواز ممنوع شده است.
رئیس بیمارستان رازی اهواز بیان کرد: مراجعه‌کنندگان به بیمارستان حق ورود به بیمارستان را ندارند و خانواده‌های بیماران می‌توانند وضعیت بیماران خود را از پرسنل جویا شوند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*