اخبار عمومی
اعلام وصول 2
299799
تاریخ انتشار: 1398/12/07 23:46
رئیس شورای شهر ایذه در جلسه شورای با محوریت مبارزه با کرونا عنوان کرد:
موسوی: پیشنهاد میشود یک کمیته مبارزه با بیماری کرونا متشکل از تمام مسئولین ذیربط تشکیل شود،شفاف سازی مسئولین در خصوص آمار دقیق میتواند کمک بزرگی به رفع بحران کرونا داشته باشد، باید فضای مجازی را جدی بگیریم، فضای مجازی میتواند برای اطلاع رسانی صحیح و سریع نقش بزرگی را ایفا کند

به گزارش رحیم آورچه خبرنگار پایگاه خبری عصر جهان؛ جلسه شورای اسلامی شهر ایذه با حضور اعضای شورای شهر،اسدی شهردار ایذه، ململی معاونت خدمات شهری شهرداری ایذه، اسدی رئیس آموزش و پرورش، شهولی رئیس شبکه بهداشت و درمان و مقصودی رئیس مرکز بهداشت با موضوع بررسی مشکلات و راه های پیشگیری بیماری کرونا در ساختمان شورای شهر برگزار گردید.


موسوی رئیس شورای اسلامی شهر ایذه در این جلسه ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم در ۲ اسفند و انتخابات و تبریک به منتخب مردم و تشکر از عوامل اجرائی و نظارتی انتخابات گفت: پیشنهاد میشود یک کمیته مبارزه با بیماری کرونا متشکل از تمام مسئولین ذیربط تشکیل شود،شفاف سازی مسئولین در خصوص آمار دقیق میتواند کمک بزرگی به رفع بحران کرونا داشته باشد، باید فضای مجازی را جدی بگیریم، فضای مجازی میتواند برای اطلاع رسانی صحیح و سریع نقش بزرگی را ایفا کند.
اعضای شورای اسلامی شهر ایذه هم در این خصوص پیشنهادات و نظرات خود را بیان کردند،
غلام اسماعیلوندی گفت: به جز بحث ویروس کرونا و موضوع جسمانی، با انتشار اخبار گوناگون در فضای مجازی شهروندان از لحاظ روانی هم به مشکل خورده اند، امیدواریم با کسانی که در این خصوص شایع پراکنی میکنند برخورد شود.
داود اسماعیل‌پور: از مسئولین بهداشت و درمان تقاضا داریم که آمار لحظه ای و دقیق در خصوص این بیماری اعلام گردد تا مردم اخبار حقیقی را در اختیار داشته باشند.
ایمان داودی: شهر ایذه از لحاظ برگزاری مراسمات عزاداری و شادی در کشور میتوان گفت از لحاظ جمعیتی رتبه اول را دارد، اگر میشود با یک مصوبه هماهنگ اعلام کنیم تالارهای جشن های عروسی تا اطلاع ثانویه کنسل گردد و از مردم هم تقاضا داریم در خصوص برگزاری مراسم های عزاداری کمک کنند تا از این بحران به سلامت بگذریم.
کورش مرادی: زمان جنگ تمام ملت شریف وارد میدان شدند و تلاش کردند تا جشن پیروزی گرفتیم، در حال حاضر هم جنگ با کرونا است، همه باید در این میدان حاضر شوند و کمک کنند.
خدارحم رشیدی: بدون شک بهداشت و درمان در اولویت است، ما باید ۲ بعد جسمانی و روانی را بتید در نظر گرفت، امیدوارم هرکدام از نهادهای ایذه برای پرسنل خود تجخیزات پیشگیری آماده کنند،ضدعفونی مکان های عمومی باید انجام شود، مکان های عمومی مثل سفره خانه های سنتی تا اطلاع ثانویه تعطیل گردد.
اسدی رئیس آموزش و پرورش ایذه در این جلسه گفت: در نهاد ما بیش از ۴۵۰۰ نفر نیرو و پرسنل و بیش از ۴۵ هزار دانش آموز داریم، آموزش و پرورش یک ظرفیت برزگ برای اطلاع رسانی است چراکه هر خانواده حداقل یک نفر در مجموعه آموزش و پرورش می باشد، روابط عمومی ادارات باید در اطلاع رسانی‌ها کمک کنند.
شهولی رئیس شبکه بهداشت و درمان ایذه در این جلسه گفت: مسائل و آمار کرونا باید دقیق اعلام گردد و مجموعه ما حتما اینکار را انجام میدهد، تا به این لحظه هیچ موردی مثبت نداشته ایم، این گونه بیماری‌ها یک مدت زمانی دارند،شاید ۳ ماه شاید ۶ ماه طول بکشد، باید تمام راهکارهای پیشگیری را جدی بگیریم و انجام بدهیم.
اسدی شهردار ایذه در این خصوص گفت: شهرداری ایذه با تمام پرسنل و تجهیزات و ماشین آلات خود آمادگی کامل را جهت مقابله با این بیماری اعلام میداریم، ما به همراه اعضای محترم شورای شهر از هیچ کمکی به دوستان شبکه بهداشت و درمان دریغ نخواهیم کرد، همکاران ما به صورت مستمر مکان های عمومی را ضدعفونی میکنند و از تمام رانندگان وسایل نقلیه عمومی هم خواسته شده است که ماشین و خودروی خود را مدام ضدعفونی کنند.
مقصودی رئیس مرکز بهداشت ایذه: دست یاری و کمک به سمت همه مسئولین دراز میکنیم، این بحران ملی است و همه باید همت کنند.

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*