اخبار عمومی
اعلام وصول 2
299876
تاریخ انتشار: 1398/12/15 16:40
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد:
یزدانپناه:حدود ۹۰ آزمایش و نمونه به تهران ازسال شد که تا دهم اسفند جواب ۵۰ مورد اعلام شد و ۴۰ مورد دیگر هنوز جوابشان به ما اعلام نشده است.

به گزارش  پایگاه خبری عصر جهان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از ابتلای ۳ مورد به کرونا ویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

پرویز یزدانپناه افزود: قبل از این یک مورد مثبت در استان داشته ایم که دو مورد جدید مبتلا نیز اضافه شده و تعداد مبتلایان در مجموع به ۳ نفر رسیده است.

وی اظهارکرد:حدود ۹۰ آزمایش و نمونه به تهران ازسال شد که تا دهم اسفند جواب ۵۰ مورد اعلام شد و ۴۰ مورد دیگر هنوز جوابشان به ما اعلام نشده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: از مردم استان می خواهیم که بیماری کرونا را جدی بگیرند و از حضور در تجمعات مختلف از جمله عروسی و عزا خودداری کنند.

یزدانپناه تصریح کرد: مردم از تردد ها غیر ضروری در سطح شهر و از سفر کردن خودداری کنند و دست‌هایشان را با آب و صابون بشویند.

وی ادامه داد: مشکلی که هم اکنون مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را تهدید می کند افرادی است که از استانهای  آلوده از جمله تهران، اصفهان، قم، فارس و خوزستان وارد این استان می شوند، است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: خود مردم در سطح شهرها و روستاهای استان کنترل کنند اگر افرادی از شهرهای آلوده ذکر شده وارد استان شدند به مراکز بهداشتی و درمانی اطلاع دهند تا اقدامات مراقبتی لازم در این خصوص صورت گیرد تا از انتشار بیماری کرونا جلوگیری شود./ایسنا

 

برچسب ها:
مبتلایان به کرونا ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*