اخبار عمومی
اعلام وصول 2
299885
تاریخ انتشار: 1398/12/16 17:44
بسیار مایل بودم که هرچه سریعتر در جمع شما عزیزان حاضر شوم و حضورٱ ازهمه تلاش‌ها، الطاف و محبت‌های صمیمانه شما تقدیر وتشکر نمایم که؛ سیجزی الله الشاکرین

به گزارش  پایگاه خبری عصر جهان، "حجت الاسلام سید محمد موحد" منتخب مردم حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس یازدهم با صدور پیامی از مردم خواست تا ضمن رعایت نکات بهداشتی، در خانه‌ها بمانند و اظهار داششتند دیدارهای حضوری و چهره به چهره بعد از عبور بیماری ویروس کرونا برگزار می‌شود.


متن این پیام به شرح زیر است:
 بسم الله الرحمن الرحیم
من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عزوجل
مردم عزیز شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام
 با سلام و آرزوی صحت و سلامت، مراتب تشکر مجدد خود را به پیشگاه شما مردم نجیب و عزتمند تقدیم می‌دارم.
 بسیار مایل بودم که هرچه سریعتر در جمع شما عزیزان حاضر شوم و حضورٱ ازهمه تلاش‌ها، الطاف و محبت‌های صمیمانه شما تقدیر وتشکر نمایم که؛ سیجزی الله الشاکرین.
 لذا بعلت شیوع ویروس کرونا و تشدید آن در سطح کشور بنا به توصیه‌های دستگاههای ذیربط و لزوم رعایت نکات ایمنی ضمن دعوت به مراعات اصولی موارد بهداشتی موکدٱ خواهشمندم سلامتی خود و خانواده‌های محترم را در اولویت قرار دهید.
 انشاالله در فرصت مقتضی بعد از رفع موانع موجود دیدارهای عمومی و چهره به چهره را انجام خواهیم داد.
 ضمنٱ به همه تلاشگران عرصه بهداشت و درمان و همه دستگاههای خدمت‌رسان که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند عرض خسته نباشید دارم، توفیق وسلامتی همه آنان وخانواده‌های محترمشان را از خداوند سبحان خواستارم.
سید محمد موحد



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*