اخبار عمومی
اعلام وصول 2
299931
تاریخ انتشار: 1398/12/20 02:34
آنچه در جلسه ویژه پیشگیری کرونا به میزبانی سپاه ایذه گذشت؛
شورای تامین مصوب کرد و تا اطلاع ثانوی ورودی های شهر ایذه بر روی گردشگران و مسافران شهرستانی بسته خواهد مان

به گزارش رحیم آورچه خبرنگار خبرگزاری عصرجهان؛ جلسه فوق العاده مبارزه و پیشگیری از ویروس کرونا با حضور مسئولین محلی به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ایذه برگزارگردید.


سرهنگ حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه ضمن خیرمقدم و خداقوت به تمام مسئولین حاضر گفت: سپاه و بسیج پای کار ایستاده است و برای کمک مردم و ارگان های مربوطه وارد صحنه شده است، ما کادر سپاه و بسیجیان خود را بیش از ۴ روز است چه در حوزه شهری و چه در حوزه روستایی برای ضدعفونی و گندزدایی وارد میدان کرده ایم، انشالله مردم بدانند با کمک خدا آرامش به ملت شریف ایران باز خواهد گشت، پس همه دست در دست هم بگذاریم و در راه مقابله با این ویروس به همدیگر کمک کنیم.
مهدیان رئیس اداره اطلاعات شهرستان ایذه در این جلسه گفت: خدا را شاکریم تا این لحظه هیچ مورد مثبتی در شهرستان نداشته ایم، شورای تامین مصوب کرد و تا اطلاع ثانوی ورودی های شهر ایذه بر روی گردشگران و مسافران شهرستانی بسته خواهد ماند، ما نباید نگرانی در جامعه به وجود بیاوریم اما نباید بیخیال هم باشیم،در تمامی ادارات ، فروشگاه‌های زنجیره‌ای،مطب‌های پزشکان،داروخانه‌ها،بانک‌ها، نانوایی ها و... باید یک نفر ویژه با الکل مراجعه کنندگان را ضدعفونی کند.
مهدیان در ادامه گفت: اتاق اصناف باید پای کار بیاید و از کسبه بخواهد در این شرایط بحرانی کمک کنند، کلیه مدیران و معاونین ادارات باید در راه مبارزه با کرونا به صورت جدی با نیروها و تجهیزات خود به طرح ضدعفونی و گندزدایی کمک کنند.


مقصودی معاون فرماندار ایذه گفت: در بحث عدم برگزاری جشن های عروسی و تعطیلی تالارها خوب عمل کردیم اما متاسفانه کماکان بعضی از مساجد و حسینی ها مشاهده شده است علی‌رقم مصوبه این مکان ها را در اختیار مراسمات عزاداری قرار میدهند، با متخلفین برخورد خواهد شد و از بزرگان طوایف هم خواهشمندیم مراسمات را با کمترین تعداد نفرات برگزار کنند.
احمدی معاون شهردار ایذه گفت: شهرداری از روز اول با بیش از ۱۲ دستگاه خودرو سنگین و ۳ دستگاه خودرو سبک و بیش از ۴۰ نیرو پای کار بوده است و تا به امروز بیش از ۱۰ شبانه روز تمام معابر اصلی و فرعی و مکان های پر تردد را ضدعفونی کرده است و این وضعیت تا پایان کرونا ادامه خواهد داشت.
شاهولی مدیرشبکه بهداشت و درمان ایذه گفت: از زحمات اعضای شورای تامین تقدیر میکنم، بودن این عزیزان کنار ما باعث دلگرمی و انگیزه بیشتر میشود، امام (ره) فرمودند؛ اگر سپاه نبود کشور هم نبود و این جمله برای تمام تاریخ کاربردی است، از مردان سپاه و بسیج برای حضور پرشور در مقابله با این بحران تقدیر میکنم.
پ.ن : خانه امن ترین مکان است ،از تمام شهروندان تقاضا داریم در خانه‌های خود بمانید.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*