اخبار عمومی
اعلام وصول 2
299958
تاریخ انتشار: 1399/01/02 02:42
به ما نه، به عاشقان استقلال رحم کنید
وریا غفوری، علی کریمی، فرشید باقری، محمد دانشگر، شجاعیان، عارف غلامی، زکی‌پور هفت بازیکنی هستند که با استوری‌های مشترک به انتقاد از شرایط اداره استقلال پرداخته‌اند.

به گزارش  پایگاه خبری عصر جهان به نقل از ورزش سه، پس از آنکه فرهاد مجیدی سرمربی استقلال روز گذشته در اعتراض تغییرات هیئت مدیره استقلال به صراحت از حضور افراد جدید انتقاد کرد، ساعتی پیش هم در ابتدا وریا غفوری و سپس شش بازیکن دیگر یک استوری مشترک در اعتراض به این موضوع منتشر کردند. این هفت بازیکن پیامی واضح برای وزارت ورزش دارند:آنها خواستار حضور یک فرد سرمایه‌دار برای سامان‌دهی به مشکلات عدیده مالی استقلال هستند
در این بیانیه دو نفر به صورت مستقیم مورد اشاره قرار گرفته اند؛ نفر اول کامران منزوی (عضوی که می‌گوید استعفا داده اما مانده) و نفر دوم فردی در وزارت ورزش  (که استقلالیها با ارجاع به مصاحبه او می‌گویند او افرادی مثل خود را برای مدیریت استقلال انتخاب کرده است).
متن کامل این بیانیه به این شرح است:
*در باشگاه استقلال کم ندیدیم مدیرانی که محترم بودند و خوب حرف می‌زدند اما توانایی اداره یک مدرسه را هم نداشتند. همه متوجه شدند استقلال به مدیر حاذق، مدبر و البته اقتصادی نیاز دارد اما افرادی انتخاب می‌شوند که فرسنگها با مدیر ایده‌‌آل فاصله دارند!

*مسؤولان کم ‌خاصیتی هم داریم که مدام در مصاحبه‌ها می‌گویند استعفا دادند اما دودستی چسبیدند و نمی‌روند! ما شب عید سکوت کردیم و آقا فرهاد گفتنی‌ها را گفت. ما که بازیکنیم فهمیدیم راهش این نیست، چطور شما که مدیر هستید هنوز اشتباهها را تکرار می‌کنید؟!

*اشخاصی هستند که به جای تدبیر، پیشنهاد ممنوع‌المصاحبه کردن بازیکنان را می‌دهند که مشکلات پوشیده بماند. آیا سکوت بازیکنان در این وضعیت مدیریتی خیانت به استقلال و هوادارانش نیست؟! فردی اخیرا در جمع خبرنگارها مدعی شده که دنبال چیدن هیات مدیره برای استقلال است. همین افراد کوچک با گماشتن مثل خودشان باعث شدند وضعیت باشگاه به جایی برسد که حتی یک ریال هم شب عید به اعضای تیم پرداخت نشود. تا ۴۰ روز آینده هم که باید ۲۰ تا ۳۰ میلیارد تومان به خارجی‌ها پرداخت شود در غیر این صورت دودش به چشم تیم خواهد رفت!

*اعتراض ما شخصی نیست. دنبال نام خاصی نیستیم اما چرا باید یک مدیر سرمایه‌دار به خاطر چند انتقاد حذف شود تا افراد معمولی جای او را بگیرند؟ با این رفتارها اوضاع استقلال بدتر می‌شود و در شروع سال جدید اعضای تیم را ناامیدتر از قبل می‌کند.

* ما از این همه شعار خسته شدیم. از کلمات قلمبه سلمبه مثل ساختارسازی و بسترسازی که در عمل هیچ چیز نمی‌بینیم، خسته‌ایم. استقلال بیشتر از حوصله هوادارش مدیر بی‌کفایت داشته و اگر بازهم این مسیر ادامه پیدا کند، نابودی یک باشگاه پرسابقه را به همراه خواهد داشت. ما نگرانیم از این همه سوء‌مدیریت و بی‌ثباتی .

*ما ناراحت عزیزانی هستیم که به عشق این تیم زندگی می‌کنند. شما را به مقدساتتان حداقل به آنها رحم کنید.

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*