اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300077
تاریخ انتشار: 1399/01/13 21:50
.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، مدیر شبکه بهداشت ودرمان بهمئی در پیامی با تقدیر از توجه مردم شهرستان به هشدارهای مسئولان ستاد مبارزه با کرونا و بادر خانه ماندن آنها اقدامی عملی در مقابله کرونا دانست.
متن پیام آبشنگ به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
مردم شریف و فهیم شهرستان بهمئی
با عرض سلام و تبریک مجدد سال نو
از  اسفند سال گذشته تاکنون نه تنها استان و کشور مابلکه جهان تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفت و این بیماری توانست بسیاری از معادلات فرهنگی،اجتماعی،سیاسی و اقتصادی بشر را بر هم زند.
هر ساله مردم ایران در چنین روزی به رسم نیاکان خود به آغوش طبیعت رفته و تمامی روز را با خانواده خود به گشت و گذار در این مواهب الهی می پرداختند اما همانگونه که در هشدارهای مسئولان ستاد مبارزه با کرونای کشور آمده است،عامل اصلی شیوع کرونا شرکت در تجمعات اعلام شد به همین دلیل از مردم عزیز خواسته شد برای قطع چرخه انتقال این ویروس روز سیزده بدر را هم در خانه بمانند و قید طبیعت گردی را بزنند.
شما مردم فهیم بهمئی که در تمامی صحنه ها در کنار و همیار مسئولان بودید، اینبار هم با همکاری و همدلی خود وبا در خانه ماندن که این اقدام نه تنها در راستای کمک به جلوگیری از بروز این بیماری بودبلکه کمکی بزرگ به خادمان خود در حوزه سلامت کردیدو توانستید از تهدیدی بزرگ یعنی شکل گیری تجمعات مستعد پخش ویروس کرونا جلوگیری کنید.
از همت و اندیشه والای آحاد شما مردم فهیم صمیمانه تقدیر و تشکر می شود و همچنین از تمامی اعضای محترم ستاد پیشگیری از کرونای شهرستان که در چند روز گذشته با اتخاذ تدابیر هوشمندانه و تلاش شبانه روزی در تحقق این امر مهم نقش داشتند،تقدیر و تشکر می شود.
علی آبشنگ- مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی
13/01/199



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*