اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300089
تاریخ انتشار: 1399/01/15 15:15
آمار جدید ابتلا به کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به تاریخ(جمعه 15 فروردين ١٣٩٩) اعلام شد؛
آمار جدید ابتلا به کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به تاریخ(جمعه 15 فروردين ١٣٩٩): 2 بیمارمرد و یک بیمار زن در کهگیلویه، یک بیمار مرد و یک بیمار زن در گچساران و 1 بیمار مرد در لنده و یک بیمار مرد در بویراحمد شناسایی و شمار مبتلایان در استان کهگیلویه و بویراحمد به 176 بیمار رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛  سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از مجموع 218‪ نمونه ارسال شده به ازمایشگاه های تشخیصی، 7 مورد جدید در پانزدهمین روز از فروردین ماه شناسایی شده است
 دکتر پرویز یزدانپناه به تفکیک پراکنش جغرافیایی بیماران پرداخت و عنوان کرد: 2 بیمارمرد و یک بیمار زن در کهگیلویه، یک بیمار مرد و یک بیمار زن در گچساران و 1 بیمار مرد در لنده  و یک بیمار مرد در بویراحمد شناسایی و شمار مبتلایان به 176 بیمار رسیده است.
وی اضافه کرد: تقاضامندیم مردم از هرگونه دید و بازدید در طول بیماری خودداری و انجام صله رحم و عیادت از بیماران را به دوره کامل بهبودی فرد موکول نمایند زیرا بیماران پس از بهبود تا مدتی می توانند ناقل باشند.
دکتر یزدانپناه در پایان گفت:  از عموم مردم خواهشمندیم جهت آگاهی از وضعیت سلامت خود به سایت salamat.gov.ir مراجعه کرده و در صورت داشتن هر گونه سوال با سامانه 4030 تماس حاصل نمایند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*