اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300108
تاریخ انتشار: 1399/01/17 03:00
مهاجم صرب تیم فوتبال الاتحاد عربستان در نتیجه عدم توجه به هشدار‌های امنیتی در کشورش بازداشت شد.

به گزارش  تسنیم و به نقل از آسوشیتدپرس، آلکساندر پریوویچ، مهاجم صرب تیم فوتبال الاتحاد به دلیل نادیده گرفتن محدودیت‌های اعمال شده در شهر بلگراد برای کنترل شیوع ویروس کرونا بازداشت شد.

پلیس صربستان امروز (شنبه) اعلام کرد که پریوویچ با ترک قرنطینه و ملاقات با 19 تن دیگر در تجمعی در یک هتل در شهر بلگراد، ممنوعیت تردد در این شهر که از سوی دولت برای حد فاصل ساعت 5 صبح تا 5 عصر در نظر گرفته شده را نادیده گرفته و به همین دلیل بازداشت شده است.

این بازیکن 29 ساله دومین بازیکن ملی‌پوش صربستان است که به خاطر نادیده گرفتن دستورات امنیتی برای جلوگیری از شیوع کرونا در پایتخت صربستان مورد توبیخ واقع می‌شود.

پیش از او لوکا یوویچ، مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید به دلیل مشابه با انتقادات فراوانی مواجه شد و حتی رئیس جمهور کشور صربستان هم به او هشدار داد در صورت ترک دوباره قرنطینه، بازداشت خواهد شد.

اما گویا هشدارهای بالاترین مقام اجرایی کشور صربستان هم برای بازیکن تیم الاتحاد عربستان به اندازه کافی مهم نبوده و او به همین دلیل بازداشت شده است.

طبق مقررات اعمال شده صربستان برای کنترل شیوع کرونا، کسانی که معیارها امنیتی و محدودیت لحاظ شده از سوی دولت را نادیده بگیرند، نه تنها به پرداخت جرایم نقدی سنیگن محکوم خواهند شد سنگین بلکه تا سه سال حبس در انتظارشان خواهد بود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*