اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300116
تاریخ انتشار: 1399/01/17 16:43
حجت الاسلام افتخاری : ازشیوه های نوین و ابتکارات در گرامیداشت نیمه شعبان ، با توجه به وضعیت کرونایی استفاده نمائیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ، حجت الاسلام سیدرضا افتخاری مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در جلسه هم اندیشی نیمه شعبان که با حضور فعالان و تنی چند از اقشار تاثیرگذار فرهنگی برگزار شد ، ضمن تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه ، با اشاره به مناسبت های پیش رو و وضعیت موجود کرونایی اظهار داشت : مشکلاتی از جمله شیوع بیماری کرونا ، و به تبع آن وضع محدودیت ها و محرومیت ها باعث رفع تکلیف و سلب مسئولیت در عرصه فرهنگی از ما نمی شود .


مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت : لازم است ضمن احترام به اتخاذ تدابیر ستاد مقابله با کرونا ، با استفاده از شیوه های نوین و ابتکاراتی که تعارضی با ممنوعیت ها ندارد ، نسبت به فضاسازی فرهنگی و ایام نیمه شعبان برنامه ریزی نمائیم.
وی فضای مجازی را ظرفیت خوب و مناسبی برای ترویج شعائر دینی و مذهبی دانست و اظهار داشت : امروز بخش وسیعی از مخاطبین ما در فضای مجازی حضور دارند و آماده پذیرش مسائل دینی و مذهبی هستند و با برنامه ریزی صحیح می توان از این قابلیت ها به نحو احسن استفاده کرد.
حجت الاسلام افتخاری در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح برگزاری طرح بهار در بهار گفت : در طرح بهار در بهار ویژه برنامه هایی از جمله جشن های خانگی ، نصب پرچم یا مهدی(عج) بر سردرب منازل ، برگزاری مسابقه نقاشی در رده های سنی مختلف ، مقالات و دلنوشته های مهدوی تدارک دیده شده است.
وی تولید محتوا در قالب پوستر و مقوا و پاسخ به شبهات دینی توسط روحانیون مستقر وائمه جماعات را از دیگر برنامه های طرح بهار در بهار عنوان کرد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*