اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300128
تاریخ انتشار: 1399/01/18 03:56
با مشارکت خوب اصحاب فرهنگ و هنر؛
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد: بیش از اثر 200 اثر هنری در قالب فیلم کوتاه،پوستر،موشن گرافیک،هنرهای نمایشی(استندآپ کمدی) به جشنواره های ملی و استانی های غیر حضوری کرونایی ارسال شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان،  محمدعلی پیرسبزی با اشاره به برگزاری 4  جشنواره غیرحضوری با گستره ملی و استانی با محوریت کرونا در استان گفت: جشنواره ملی غیر حضوری هنرهای تجسمی در دو رشته "گرافیک و موشن گرافیک"، جشنواره فیلم کوتاه 60 تا 180 ثانیه (در خانه بمانیم) و جشنواره هنرهای نمایشی " استندآپ کمدی"   و جشنواره رسانه ای در استان برگزار شد .


وی با بیان اینکه این  جشنواره ها  با شعار "آموزش،آگاهی،آرامش" در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا برگزار شد افزود: تا کنون بیش از 200  اثر در رشته های مختلف به دبیرخانه این جشنواره بصورت غیرحضوری ارسال شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از  مشارکت خوب اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه  در این جشنواره ها خاطرنشان است: آنچه مسلم است در روزهای سخت کرونایی هنرمندان ، خبرنگاران و اصحاب قلم در کنار مردم و مسئولین نسبت به این نگرانی جامعه خود هرگز  بی تفاوت نبودند و تلاش کردند.

بیشتر بخوانید:

جشنواره رسانه ای پیشگیری از کرونا در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*