اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300133
تاریخ انتشار: 1399/01/18 21:16
آنچه در جلسه پُرحاشیه شورای اسلامی شهر ایذه گذشت؛
موسوی :اگر احساس کنم کار مثبتی نمیتوانم انجام دهم حتما جای خود را به دیگری میدهم.

به گزارش رحیم آورچه خبرنگار پایگاه خبری عصر جهان؛ جلسه پرحاشیه شورای اسلامی شهر ایذه با حضور اصحاب رسانه برگزار شد و در پایان رئیس شورای شهر ایذه به سوالات اصحاب رسانه پاسخ داد.


♦ خبرنگار ما از موسوی پرسید با توجه به اینکه محل سکونت شما در اهواز می باشند، شنیده ها حاکی از آن است که قصد استعفا و شرکت در دور آینده شورای شهر اهواز را دارید؟ موسوی رئیس شورای اسلامی شهر ایذه پاسخ داد در اوایل کار خود محل سکونت اینجانب در شهر اهواز بود و طی نامه‌ای از سوی فرمانداری محل سکونت خود را تغییر داده و به شهر ایذه آمدم و هم اکنون محل سکونتم شهر ایذه است و بچه های من در مدارس ایذه مشغول تحصیل هستند،اما اگر در ادامه مسیر احساس کنم نمی توانم دیگر به شهر ایذه و مردمانش خدمت کنم حتماً استعفا خواهم داد.
موسوی در پاسخ به اینکه در آینده سیاسی خود قصد شرکت در شورای شهر اهواز را دارد گفت اینجانب دیگر قصد شرکت در شورای شهر ایذه را  ندارم و هنوز برای آینده سیاسی خود تصمیم نگرفتم اما احتمال اینکه در شهر اهواز  برای دور آینده شورای شهر کاندید شوم هم وجود دارد.


پی نوشت:

با توجه به اینکه محل کار موسوی رئیس شورای اسلامی شهر ایذه در شهر اهواز است احتمال استعفای ایشان و شرکت در دور آینده شورای شهر اهواز وجود دارد، حالا باید دید در ماه‌های آینده شورای شهر ایذه دست‌خوش تغییرات میشود یا خیر...



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*