اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300147
تاریخ انتشار: 1399/01/19 18:12
فرمانده انتظامي شهرستان مسجدسلیمان خبر داد:
سرهنگ "علی حسینی" افزود: پس از ارزيابي هاي لازم تعداد 286 واحد صنفي فعال در سطح شهر را به علت نقض اقدامات پيشگيرانه ويروس کرونا توسط متصديان و ناديده گرفتن ابلاغيه هاي صنفي پلمب کردند.

به گزارش  پایگاه خبری عصر جهان به نقل ازپايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي شهرستان مسجدسلیمان از اجراي طرح تشديد کنترل و نظارت بر اصناف با محوریت پيشگيري از ويروس کرونا خبر داد و گفت: در اين طرح 286 واحد صنفي پلمب شد.
سرهنگ "علی حسینی" اظهار داشت: به دنبال شيوع ويروس کرونا و برای پيشگيري از خطر ابتلاي شهروندان به اين ويروس، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي فرماندهی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با هماهنگي مرجع قضائي و شبکه بهداشت، به کليه متصديان سطح شهرستان در خصوص عدم فعاليت اخطارهاي لازم را دادند.
وي افزود: در اين طرح مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومي پس از ارزيابي هاي لازم تعداد 286 واحد صنفي فعال در سطح شهر را به علت نقض اقدامات پيشگيرانه ويروس کرونا توسط متصديان و ناديده گرفتن ابلاغيه هاي صنفي پلمب کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غير قانوني توسط اصناف، مراتب را از طريق تماس تلفني با شماره 110 به پليس اطلاع دهند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*