اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300162
تاریخ انتشار: 1399/01/20 15:28
یاداشت│رحیم آورچه
هوچی‌گرها پس از وارد کردن تهمت های فراوان به مسئولین و دستگاه ها ی مربوطه، مدتی بعد شروع به حمایت آن شخص می‌کنند حالا این وسط چه اتفاقی افتاده است الله و اعلم، آنها با نام مردم هوچی‌گری می‌کنند و به کام خودشان مطالبه‌گری و منفعت طلبی می‌کنند، مگر می‌شود یک اتفاق در شهر بیافتد! در جایی حمایت و در جایی مورد انتقاد شدید قرار گیرد؟

پایگاه خبری عصر جهان؛ یاداشت دریافتی از  رحیم آورچه🖋  چند سالی است که پدیده‌ای به نام هوچی‌گری مجازی در شهرستان ایذه ظهور کرده است، البته این پدیده نوظهور نیست و این جارچی‌های فضای مجازی در گذشته نه‌چندان دور تحت عناوین دیگری در جامعه شهره بودند، خلاصه حال این روزهای فضای مجازی ایذه و خیم است مسئولین ذیربط به فکر چاره باشد.
از خصوصیت‌های هوچی‌گران در شهرستان ایذه این است که اغلب در گروه‌های چند نفره به تاخت و تاز بر علیه مدیر یا یک دستگاه دولتی بر می‌خیزند و متاسفانه هر تهمت یا جرمی را بدون ارائه هیچ مستنداتی به آن شخص یا نهاد می‌زنند و جالب تر آن که تا این لحظه از حمایت قاطع یکی از مسئولین ارشد ایذه برخوردار هستند، حالا باید دید که بعد از پایان دوره مدیریت مسئول این روند ادامه خواهد داشت یا خیر؟ بسیاری از صاحب‌نظران و فعالین مجازی بر این باورند که پس از پایان دوره مدیریت مسئول حمایت کننده، پایان هوچی گران رقم می‌خورد.
گفتنی است هوچی‌گرها پس از تهمت های فراوان به مسئولین و دستگاه مربوطه آنان، پس از مدت کوتاهی انگار انتقادهای خود را فراموش کرده‌اند و شروع به حمایت آن شخص می‌کنند حالا این وسط چه اتفاقی افتاده است الله و اعلم، آنها با نام مردم هوچی‌گری می‌کنند و به کام خودشان مطالبه‌گری و منفعت طلبی می‌کنند، مگر می‌شود یک اتفاق در شهر بیافتد! در جایی حمایت و در جایی مورد انتقاد شدید قرار گیرد؟
با توجه به اینکه این هوچی‌گرها پای خود را از گلیم فراتر گذاشته اند و هر روز بر تاخت و تاز ادامه می دهند و آنقدر خود را محکم می بینند که مردم را در بیانیه های مختلف دعوت به اعتراض و آشوب می کنند، شهروندان ایذه‌ای امیدوار هستند که مسئولین در دام این منفعت طلبان نیافتند، با جارچی های فضای مجازی به شدت برخورد کنند چراکه اگر این روند ادامه پیدا کند معلوم نیست عاقبت و سرانجام پدیده هوچی‌گری به کجا ختم میشود.


مطلبی که خوانید از سری یادداشت های دریافتی است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.


هوچی گری-سفسطه-شلوغ‌کاری
هوچیگری ، تلاش برای شکست رقیب از راه سفسطه ، تهدید به افشاگری ، تهییج و تحریک شنوندگان و جلوگیری از مطرح شدن یا اثر گذاشتن سخنان رقیب





کانال تلگرام عصر جهان


علی رضا
|
Iran
|
1399/01/20 22:00
  +0

  -3
پاسخ
درود بر رحیم اورچه خبرنگار آزاده و زبان گویای مردم-درود بر شرف و قلمت احسنت
ناشناس
|
Iran
|
1399/01/20 22:12
  +3

  -0
پاسخ
دادستان محترم عمومی و انقلاب
سربازرس کل محترم استان خوزستان
خواسته ما که گفته شده هوچی گریم مشخص است استخدام و بکار گیری باید تابع ضوابط باشد-توجیه استخدام تحت عنوان شرکتی و غیر شرکتی خلاف است-نسبت افراد بکار گرفته را بررسی کنید آیا این غیر از رانت است؟ ما نه ضد نظام هستیم نه آشوبگر- خواسته بررسی طبق قانون است
میرزاعلی کیانی. انشان پارس ایذ
|
Iran
|
1399/01/21 00:19
  +3

  -0
پاسخ
نقدی بر یادداشت
(مطالبه گری یا هوچی گری)
واقعا حال این روزهای فضای مجازی ایذه وخیم است
ولی بد تر از آن حال و اوضاع مدعیان اصحاب رسانه است/ مسئولین تو ذیربط به فکر چاره باشند

♦️چندسالی است اکثریت مدعیان اصحاب رسانه در شهرستان ایذه رسالت اصلی خود را فراموش نموده و حتی گاها نقش شیرفرهاد در مقابل عیارانی که سر بر افراشته و کمر همت به مبارزه با فساد مدیریتی موجود در شهرستان ایذه بسته اند

علی محمد
|
Iran
|
1399/01/21 00:23
  +3

  -0
پاسخ
ما که هوچی گر خوانده شدیم فقط نقد بر این همه بکار گیری نیرو داشتیم این که بگویند برای فلان جا گرفته شد دور زدن قانون و توهین به شعور مردم است نیروها برای شهرداری گرفته شده است
اعتراض و خواسته ما که به عنوان هوچی گر خطاب قرار گرفته ایم اعتراض به زیاده خواهی مافیای قدرت حاکم بر شهرستان ایذه است
رسانه ها باید حامی مردم باشند

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*